![]() |
|
|||||||
| Forside | Bliv medlem | Info-boxen | Medlemsliste | Fora | Søg | Dagens indlæg | Marker fora som læste | Om kattegale |
| Forside | Tilføj emne | Nye siden sidst | Søg |
| Fru Poulsen - Pet shop & foder |
|
|
||||||
|
||||||
| Adresse: | Frederiksberg Allé 51 kl. tv. 1820 Frederiksberg & Nordre Frihavnsgade 34A 2100 København Ø |
|||||
| Telefon nummer: | 33 24 33 22 | |||||
| Website: | http://www.frupoulsen.dk | |||||
| Email: | fru_poulsen@yahoo.dk | |||||
|
Om Fru Poulsen
"Igennem 45 års arbejde med hunde og katte har jeg indset, at den professionelle vejledning er en kombination af tid til den enkelte kunde og forståelse for dyrenes behov.” ”Butikken afspejler mit ønske om at centrere dyrenes behov - derfor er der rummelighed, så der også er plads til dem.” Fru Poulsen Efter 3 års læretid åbnede Fru Poulsen i 1965 en hundesalon i Ryesgade på Østerbro. At hun 41 år senere igen skulle få forretning på Østerbro havde hun aldrig drømt om. Fra 1979 til 2002 har hun været assistent for hendes mand, dyrlæge Poulsen. I 2001 gennemførte Fru Poulsen ”Hills Nutritional Adviser Programe 1 + 2” og opdaterer løbende sin viden på området. I 2002 åbnede hun Frederiksberg-forretningen, som er en integreret del af hendes mands dyreklinik og således udelukkende fører kvalitetsfoder. ![]() |
||||||
| Tags: | Ingen | |||||
| Send til ven | ||||||
| Svar på emne: Fru Poulsen - Pet shop & foder |
|
|
||||
|
||||
|
Jeg har handlet hos fru Poulsen et par gange
Der er super fin service, og en gang jeg stod og desperat manglede Urine Off fordi katten havde tisset i sofaen holdt de åben 15 min længere så jeg kunne nå ind til butikken Super service!!
knus fra Battlestar og de 7 pelsbundterRamses, Sethi, Kheops, Obelix, Imhotep, Nefertiti og Cleopatra Hvad har playstations og bryster til fælles....? Begge er skabt til børn.. men det er mænd der ender med at lege med dem... |