![]() |
|
|||||||
| Forside | Bliv medlem | Info-boxen | Medlemsliste | Fora | Søg | Dagens indlæg | Marker fora som læste | Om kattegale |
| Galleri - Se min kat og alle mine andre sjove fotos og videoklip Har kan du "spamme" os med billeder af dine katte, videoklip eller hvad du nu måtte ønske at vise os. HUSK MAX 30 billeder i første indlæg hvis dine billeder ikke ligger i kattegales albums!! |
![]() |
|
|
Trådværktøj | Søg i tråden |
|
|
||||
|
||||
|
Vi krydser klinger.... øhh haler
Af en eller anden årsag, det vides ikke hvorfor. Men rødderne krydser altid haler når de spiser
|
||||
|
||||
|
Sv: Vi krydser klinger.... øhh haler
Nårh, hvor er de søde
så fine de sidder der med krydsede haler
|
|
||||
|
||||
|
Ejjj ... nu holder du altså med at gi' mig hjertestop
![]() Hvilket mærke bruger du af pudsemiddel på kattene ? Bølle-Bjørn skal jo forestille at være sort/hvid, men han er faktisk sortrød/hvid
|
| Følgende bruger siger tak til Skattekat for dette indlæg | ||
|
|
||||
|
||||
|
Hvor er det sødt
![]() De krydser vel haler fordi at de håber at der er mad nok
|
|||
|
|||
|
Dét de gør er såmænd at holde i "hånd" d.v.s. have kontakten mens de spiser...det er vigtigt for nogle dyr og dine er åbenbart tæt knyttet OGSÅ når de spiser...man skal jo koncentrerer sig OG hvad er så mest nærliggende...JO at holde kontakten med den legemedsdel der er bedst til formålet.
Det er forøvrigt to UTROLIG smukke katte du har....og både deres farve OG pels er helt unik ![]() Kan ikke lade være med at tænke OM det kan være fordi de er udaf forældre/linier der også er sorte/grå....d.v.s. farvepigmenteringen/koncentrationen af Melanin er stor. Flotte ER de i hvert tilfælde |
| Følgende bruger siger tak til kamikaze for dette indlæg | ||
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]() De får gærtabletter hver dag. I følge æsken skulle de give en blank og glat pels. Så om det er en gang øregas og bare en tilfældig at de har en fin pels, ved jeg så ikke Laban får også lidt lakseolie en gang imellem. Det er fordi han fælder en del og lakseolien begrænser det. Med den sidegevinst at pelsen også bliver blank Mille nægter at indtage sit mad hvis det er sjasket ind i det "klamme olie". Men Mille fælder heller ikke. Har børstet hende 5-6 gange i den tid jeg har haft hende, men der sidder ingen løse hår i børsten
Hilsen Julle, Mille de Ville, Laban den lalleglade og Frække Folmer den I af Gjessø Sidst redigeret af JulleMLF den 09-02-2010 klokken 11:58 Anledning: Staveged |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]() Nu er de jo landkatte og det er mere end svært, for ikke at sige umuligt at holde styr på hvilke linier de kommer fra. Faderen er ukendt, det er de som regel i disse tilfælde. Men Milles mor(Pjevs) er kulsort. Mille er som snydt ud hendes næse. Den eneste forskel er at Mille er lidt større . Labans mor(Tulle som er datter af Pjevs) er en sort tortie. For at skære det ud i pap, så er Mille og Laban altså moster og nevø, født med 10 dages mellemrum![]() Min veninde har fortalt at i en periode rendte der en sort kat rundt ude omkring hendes gård. Den var mere eller mindre magen til hendes Pjevs. Mor/søster/bror/far.... ja det kan vi kun gætte os til . Men de sorte katte har da helt klart haft "magten" der ude
|
||||
|
||||
|
nøj de er nuttede !!
knus fra Battlestar og de 7 pelsbundterRamses, Sethi, Kheops, Obelix, Imhotep, Nefertiti og Cleopatra Hvad har playstations og bryster til fælles....? Begge er skabt til børn.. men det er mænd der ender med at lege med dem... |
| Følgende bruger siger tak til Battlestar for dette indlæg | ||
|
|
||||
|
||||
|
Vidunderligt billede....Janne.
![]() Mange mange tak - hvor er de smukke de misser - sikke en pels."Jeg kommer altså snart" og nusser dem. |
| Følgende bruger siger tak til Mona Jensen for dette indlæg | ||
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
| Trådværktøj | Søg i tråden |
|
|