Page 1 of 10 12346 ... LastLast
Results 1 to 30 of 286

Thread: Junis tanker

Junis tanker

Måske er det bare noget, jeg bilder mig ind, fordi min hukommelse er elendig, men blæser det ikke mere nu om dage, end dengang vi var børn? En lun brise er helt fint, men pivende kold kuling fra vest, eller hvor den nu kommer fra, har jeg fået nok af

Jeg synes, det har blæst hele foråret, og det ser ud til, det har tænkt sig at fortsætte ind i sommeren. I dag er den første sommerdag - altså kalendermæssigt. Temperaturmæssigt er der et stykke vej til de 25 grader, der vist er definitionen på sådan én, og med blæsten oveni føles det endnu koldere

I går var jeg i Bilkas havecenter, og her lå alle deres træer hulter til bulter, væltet ud over det hele. "Ja, vi har ellers rejst dem op flere gange, men nu har vi besluttet at lade dem ligge, til det holder op med at blæse," sagde en af medarbejderne. Fornuftigt nok! Men spørgsmålet er bare, om de så bliver rejst op mere i år
    Venlig hilsen Ingrid

2. Enig Marianne H, HolmeInc, Marianne, Tea er enig i indlægget

Sv: Junis tanker

Be om godt vejr i morgen Der er folkefest i Terndrup og Lars skal køre bilboksning.
    Hilsen Luise
    <a href=http://sugieh.dk/ target=_blank>http://sugieh.dk/</a>

4. Grin Katho er blevet i godt humør af dette indlæg

jeg håber også vejret i morgen bliver godt
    Det er altså sjovere at køre i solskin end i regnvejr, når man skal ud på en 3-timers køretur
    Pia B - Med forbehold for stavebøffer og faletejl
    Qui dormit non peccat
    Kig også forbi www.devouee.dk eller min hjemmeside for ørkenrotterne

Pernille DL's Avatar
    Pernille DL is offline Blæsende øbo med blink i øjet og pelsbolde i hjertet

Åh Miiiiiiiiiingus. Skulle vi to ikke smutte en tur under bruseren, hva'? Hvad siger du?

Hva'??

Nej..?
    Venlig hilsen
    Pernille, glad ejer af somalien Mingus og den norske skovkat Bønne Lillemanden - gemt i hjertet

7. Grin Milles mor, Marianne, Eva, velfa er blevet i godt humør af dette indlæg

Quote Originally Posted by *DK Sugieh* View Post
    Be om godt vejr i morgen Der er folkefest i Terndrup og Lars skal køre bilboksning.
    Bilboksning Det lyder dyrt...
    én af dem "man" ikke må lege med. fordi jeg ikke er "politisk korrekt" og tit går egne ukonventionelle veje

"You have brains in your head.You have feet in your shoes.You can steer yourself any direction you choose.You're on your own.And you know what you know.And YOU are the one who'll decide where to go"~Dr. Seuss

9. Enig Katho er enig i indlægget
    Grin galath, *DK Sugieh* er blevet i godt humør af dette indlæg

Quote Originally Posted by dkkorat View Post
    Bilboksning Det lyder dyrt...
    Det er det egentligt ikke Man smider hvad der ca. svarer til en månedes forbrug af grus efter en gammel bil, mik makker den lidt og så...

Bilboksning Terndrup

Lars har ikke kørt siden 2010 så der er både 15 års jubilæum for eventen og Lars har come back Det er et ret stort tilløbsstykke og overskuddet går til idrætsforeninger, spejdere osv
    Klippet er fra Lars's sidste kørsel (tofarvet bil) hvor han kørte imod de sidste 5 års vinder Søren

Fra TV2 Nord
    Last edited by *DK Sugieh*; 02-06-17 at 13:15.
    Hilsen Luise

11. Grin Lykke, Eva K, Katho, dkkorat, PiaB er blevet i godt humør af dette indlæg

Det er det egentligt ikke Man smider hvad der ca. svarer til en månedes forbrug af grus efter en gammel bil, mik makker den lidt og så...

Bilboksning Terndrup

Lars har ikke kørt siden 2010 så der er både 15 års jubilæum for eventen og Lars har come back Det er et ret stort tilløbsstykke og overskuddet går til idrætsforeninger, spejdere osv
    Klippet er fra Lars's sidste kørsel (tofarvet bil) hvor han kørte imod de sidste 5 års vinder Søren
    Det ser f*dnme sjovt ud!!!
    Qui dormit non peccat

13. Grin *DK Sugieh* er blevet i godt humør af dette indlæg

Bilboksning Terndrup

Hvordan afgører man, hvem der vinder
    én af dem "man" ikke må lege med. fordi jeg ikke er "politisk korrekt" og tit går egne ukonventionelle veje

"You have brains in your head.You have feet in your shoes.You can steer yourself any direction you choose.You're on your own.And you know what you know.And YOU are the one who'll decide where to go"~Dr. Seuss

Quote Originally Posted by PiaB View Post
    Det ser f*dnme sjovt ud!!!
    Det er skide skægt
    Hilsen Luise

Quote Originally Posted by dkkorat View Post
    Hvordan afgører man, hvem der vinder
    Sidste bil der kan køre ved egen hjælp
    Hilsen Luise

17. Grin HolmeInc, Milles mor, Eva K, Skattekat, DK Lindvig, velfa, dkkorat, PiaB, Temple Bar er blevet i godt humør af dette indlæg

eeeiiijj at det lige er i morgen, hvor jeg kører til det sjællandske - ellers var jeg dælme taget ud for at se det!

Tænk - jeg troede slet ikke man stadig havde det så sjovt i Jylland. Jeg husker fint den slags bil-slagsmål fra min barndom til gadefester og dyrskuer og kræmmermarkeder, men de blev taget af programmet pga. alle mulige kedelige årsager.
    Qui dormit non peccat

19. Grin *DK Sugieh* er blevet i godt humør af dette indlæg

De har jo kørt hvert år de sidste 15 år så jeg tænker der er mulighed for at se det næste år Pinselørdag også
    Hilsen Luise

21. Grin PiaB er blevet i godt humør af dette indlæg
    Tillykke Trine har ønsket tillykke

Re: Junis tanker

Dagens bidrag fra min konto til danske kattesport: Har lige betalt for 14 stamtavler, som tillæg til de 6 jeg betalte for 2 uger siden! Sgutte min fejl, hvis tingene stagnerer

23. Grin HolmeInc, Marianne H, Milles mor, velfa, PiaB, Eva K, Tina p, Dorthe R., HeroldDesign, dkkorat er blevet i godt humør af dette indlæg

Weeee... så fik jeg endelig mit handicap P-kort

så kan du begynde at #€%# over alle de €#€%€%&&/(€? €%%%("€ der er €€/#"€% ligeglade med at der tydeligt er skiltet med handicap P .....

Quote Originally Posted by Jim View Post
    så kan du begynde at #€%# over alle de €#€%€%&&/(€? €%%%("€ der er €€/#"€% ligeglade med at der tydeligt er skiltet med handicap P .....
    Ja det er godt nok træls når folk ikke kan respektere det. Meeen jeg tvivler nu på jeg vil skumle ret meget over det, hvis det sker. Det er livet for kort til

indrømmer det blankt ......kan blive så edderspændt ....især når det er en firmabil ....her ved den lokale koma1000 er cykelstativet lige ved siden af den eneste handicap p ....så der holder ofte cykler ....og cykelstativet er tomt

Quote Originally Posted by Jim View Post
    indrømmer det blankt ......kan blive så edderspændt ....især når det er en firmabil ....her ved den lokale koma1000 er cykelstativet lige ved siden af den eneste handicap p ....så der holder ofte cykler ....og cykelstativet er tomt
    Ikke fordi jeg sådan går og holder et skarpt øje med handicapparkeringerne, men jeg synes nu altid der er ledige handicappladser her omkring. Kan være det vil blive anderledes, nu når jeg selv skal bruge dem. Så kan det da godt være jeg opdager at de ofte er optaget af folk der ikke har ret til dem.

Sv: Re: Junis tanker

xxx
    Last edited by Beydana; 02-06-17 at 23:49.
    Katrine

Autoriseret reparatør af frugt, grønt og eksotiske dyrearter

31. Grin Winnie Enoch, HolmeInc, Milles mor, Marianne H, solveig, galath, Enki, Beydana er blevet i godt humør af dette indlæg
    Det er skønt at bo på landet, som er 18km fra Holstebro

Vi har i dag haft besøg af kommende købere, datteren fik nusset rigtig meget med de små på 3 uger. ja faktisk så meget at de alle syntes at nu var det på tide at komme ud og opleve den store verden unde for sturdien. Stella var dog ikke helt enig, så de blev alle slæbt over i en hule der lagde med hullet op, så hun havde styr på dem.

Så nu er kravlegården sat op og Stella er igen rolig og afslappet
    VH. Jeanette

33. Grin dkkorat, HolmeInc, Milles mor, Marianne, Pernille DL, velfa er blevet i godt humør af dette indlæg

Tak for jeres spamanmeldelser. Vi følger op på dem, men regner ikke med, I har brug for at få en tilbagemelding ud over, at indlæggene forsvinder
    Venlig hilsen Ingrid

35. Tak FinnFrode, Enki, Tea har takket for indlægget
    Enig HolmeInc, FinnFrode, velfa, Jeanette, Andreas, Eva K, Tea er enig i indlægget

Jeg har helt sikkert ikke

Babysitter min brors børn idag. Er det en succes eller en fiasko når de bliver ved med at spørge hvornår kl bliver 20 (og de skal i seng)
    Mvh. Kamilla & BBC - Bertil, Blua og Cookie - aka The Runaway, BISse-missen & The BIScuit.

38. Grin birtheras, HolmeInc, Vipstøsen, Lonse, *DK Sugieh*, Eva K, velfa, Trine, Løvehjerte er blevet i godt humør af dette indlæg

Re: Sv: Junis tanker

Just another morning at the office: Der bliver pænt tidligt lyst. Checkede dagens første gæst ud kl. 5,00! Tænkte at så var det tiden at kigge ned på engen, og der kom bambi trissende med sit ene barn! Jeg sneg mig ud på altanen og stod længe - riiigtigt længe - og kiggede på dem Til sidst blev lille bambi træt i de små ben og listede ind i det høje græs på engen, hvorefter mor gav sig til at græsse uforstyrret løs og til sidst forsvandt oppe i den anden ende af engen. Inden da brugte hun lang tid på at vaske og nusse lille-bambi; jeg går stærkt ud fra at det har noget at gøre med duft, så de kan finden hinanden igen senere. Der var en sand koncert af fugle, inkl. gøgen der kukker længe hver eneste morgen i øjeblikket

40. Grin birtheras, Pernille DL, dkkorat, HolmeInc, PiaR, Milles mor, Beydana, Marianne, Eva, Jeanette and 9 others er blevet i godt humør af dette indlæg

Damn! .. jeg er træt i dag, er lige stået op for 2. gang
    Sådan skal det åbenbart være, når jeg er ude at føjte 2 dage i træk
    Men det har været det værd, for i går fik jeg endelig fingrene i Bastian ... lækre missekat, der bestemt levede op til forventningerne
    Autoriseret reparatør af frugt, grønt og eksotiske dyrearter

42. Grin HolmeInc, Milles mor, galath, Vipstøsen, Trine, Marianne, Katho, Gizzemissen, Lonse, Enki er blevet i godt humør af dette indlæg

Fritzz har fået en skaldet plet og et lille sår i nakken. Det ligner et flåtbid, mens ideer præcis hvor han for nogle dage siden fik dryp-i-nak fra Advantage.
    Han opfører sig præcis som han plejer, men jeg er hys og holder godt øje. Og Advantage får han i hvert fald ikke igen!
    Katia, nu med multietnisk katteflok.

Mødte en sød 13 årig jyde på udstillingen idag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    /Dorte

45. Grin Pernille DL, FinnFrode, dkkorat er blevet i godt humør af dette indlæg

Quote Originally Posted by Løvehjerte View Post
    Fritzz har fået en skaldet plet og et lille sår i nakken. Det ligner et flåtbid, mens ideer præcis hvor han for nogle dage siden fik dryp-i-nak fra Advantage.
    Han opfører sig præcis som han plejer, men jeg er hys og holder godt øje. Og Advantage får han i hvert fald ikke igen!
    Tusinde tak til auto correct!
    Katia, nu med multietnisk katteflok.

47. Grin galath er blevet i godt humør af dette indlæg

Jeg er nu på vej hjem efter en skøn weekend med min mor og mine søstre på Heartland festival.
    Jeg er totalt flad og solskoldet, men har både hørt god musik, set kongelig ballet, spist lækker mad og hørt interessante talks.
    - og så nåede jeg også lige en halv time på ryggen af min dejlige hest inden jeg fangede toget mod Århus.
    Tror jeg kommer til at sove godt i nat.

49. Grin Pernille DL, Eva K, Eva, galath er blevet i godt humør af dette indlæg