Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 31 to 40 of 40

Thread: Vi venter killinger

Lykke's Avatar
    Lykke is offline Elskelig smilende farvelade med pip for pelsbolde...

Sv: Vi venter killinger

Tillykke med de små tutter
    /Lykke

2. Tak DK Lindvig har takket for indlægget

Re: Sv: Vi venter killinger

Quote Originally Posted by DK Lindvig View Post
    Attachment 115517
    Hun, 122g, sort harlekin
    De er da godt nok flotte alle sammen.

Men hende her.. Hende glæder jeg mig til at se vokse op.
    Venligst, Saga

Tillykke med de 5 små missebørn
    Venlig hilsen
    Milles mor

Mikki Mille Mollie 0g Rikke Milo

Vores skønne, ustyrlige og højt elskede Plejemis: Tjalfe Egernhale har fået nyt hjem, med eget barn at lege med.

R.I.P. Gråmis og lille Shiva

5. Tak DK Lindvig har takket for indlægget

Nu ligger der "kun" 4 killinger hos Felina, men det er ikke pga. en tragisk oplevelse, tværtimod

Rikke Thingholm (DK DeliCat) fik i søndags et kuld, hvor der kun var én killing. Jeg var hos Rikke da hendes kat Marie fødte. Rikke bor 25 km. fra mig, og vi kender hinanden ret godt. Jeg er hendes uofficielle mentor, vi kører sammen til udstillinger og kurser, spiser tit brunch sammen osv. osv. Jeg vidste, at Felina ville få min. 5 killinger, så tanken opstod om, at en af "mine" killinger kunne komme ind til Rikke.

Der er dog langt fra tanke til handling. Først skulle Felina lige føde, killingerne skulle være sunde og raske og alt skulle køre som smurt. Det gjorde det også, og alle 5 killinger øgede deres vægte med 20 og 30g det første døgn. De mere følelsesmæssige og praktiske ting skulle også være på plads, og tidspunktet for, hvornår man flytter en killing skulle også findes. Her var Susanne W en stor hjælp. Tak Susanne

I går flyttede DK Lindvig's Kombardo så ind til Rikke, mormis Marie og hendes skønne pige, som hedder DK DeliCat's Barcardi Breezer.

Name:  IMG_7104.jpg
Views: 196
Size:  29.9 KB
    Her mødes Rikke og Kombardo for første gang. Billedet viser tydeligt, hvor ventet han var

Name:  IMG_7115.jpg
Views: 187
Size:  54.3 KB
    Vi lagde stille og roligt Kombardo ned i fødekassen. Marie snuste ham lidt bagi, og så begyndte hun straks at vaske hans pels. SÅ måtte Rikke og jeg altså lige knibe en tåre og give hinanden et stort kram.
    Marie er fantastisk. Hun er sådan en rolig kat og hendes moderfølelser/instinkt for den lille nye var der 100% med det samme. Han driblede lidt rundt i fødekassen og Marie lagde beskyttende en pote hen over ham.
    Marie er lidt lådden og Kombardo kæmpede for at finde frem til en dievorte, så vi trimmede pelsen på Maries mave .... og få minutter efter var Kombardo knappet på og suttede lystigt mens Marie boksede med poterne. Der er kun 5 dage mellem de to killinger, så de vil få stor glæde af hinanden. Prøv lige at se hvordan Marie har rullet sig rundt om killingerne = peace, love and harmony.
    Skrevet af Hanne

7. Grin Elwarth, velfa, DorteH, Ravn, Vipstøsen, DK SismoCats, Skattekat, *DK Sugieh*, Lykke, HolmeInc and 9 others er blevet i godt humør af dette indlæg
    Tillykke velfa, Ravn, HolmeInc, dkkorat, Lonse, FinnFrode har ønsket tillykke

Hvad så med Felina? Hvordan reagerede hun?
    Carsten og jeg aftalte, hvordan det skulle foregå. Vi ville lokke Felina væk fra fødekassen med noget vådkost. MEN da vi kom op på 1. salen hvor killingerne er, så lå de alle 5 knappet på Felina. Vi kiggede lidt på hinanden, og så sagde Carsten: Du tager bare stille og roligt Kombardo, så bliver jeg her hos Felina og killingerne. Som sagt, så gjort.
    Felina registrerede næppe, at jeg tog en killing. Jeg lagde den ned i en kurv med et lammeskind (så vidste jeg den ville være rolig), lagde et lille tæppe hen over den, og gik stille og roligt ud af værelset.
    Felina blev liggende sammen med sine 4 killinger. Efterfølgende har hun hverken været urolig eller søgt/kaldt efter sin killing. Det er virkelig en stor lettelse.
    Skrevet af Hanne

9. Grin Milles mor, velfa, Skattekat er blevet i godt humør af dette indlæg

Rolige og cool mormisser er en gave! Både at kunne snuppe en killing men også bane komme en ekstra i kassen
    Hilsen Luise
    <a href=http://sugieh.dk/ target=_blank>http://sugieh.dk/</a>

Du har så evig ret Luise. Vi havde garderet os med smør og vådkost, parat til at smøre lidt på killingen for at fange Maries interesse.
    Det var så slet ikke nødvendigt Marie åbnede både armene (dvs. poterne) og mælkebaren lige med det samme
    Skrevet af Hanne

12. Grin velfa, Eva K, FinnFrode, HolmeInc, *DK Sugieh* er blevet i godt humør af dette indlæg

Re: Vi venter killinger

Katte er bare fantastiske

14. Enig DorteH, HolmeInc, *DK Sugieh*, DK Lindvig er enig i indlægget

Re: Vi venter killinger

Det er lige til at knibe en tåre over, bare ved at få det fortalt.

Hvor er det smukt at det kan lade sig gøre.
    Venligst, Saga

16. Enig Milles mor, FinnFrode, HolmeInc, DK Lindvig er enig i indlægget

Det ku' godt se ud til, at han er kommet til sit blivende hjem

Autoriseret reparatør af frugt, grønt og eksotiske dyrearter

www.skattekat.dk

18. Grin FinnFrode, Vipstøsen, Milles mor, velfa, Pernille DL, HolmeInc, Eva K, DK Lindvig, *DK Sugieh* er blevet i godt humør af dette indlæg