Page 4 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 91 to 120 of 181

Thread: Tanker i September

Trine's Avatar
    Trine is offline Nordenfjords-emigrant med hæklefingre og Pippi-power

Re: Sv: Tanker i September

Quote Originally Posted by galath View Post
    Om abyen kan man sige, at den ikke altid kan styre, hvor meget fart den får på, og så kan der godt ryge ting på gulvet. Om huskatten kan man sige - at det hele sker med fuldt overlæg
    Det sidste gælder faktisk ikke Sigga. Eller måske gør det... Den eneste ballade hun laver med vilje er imidlertid bare at kradse i sofaen, fange mine tæer eller gå på køkkenbordet. Når hun vælter noget er det mere "ups, der var længere end jeg troede, så nu vælter jeg alt muligt i et forsøg på ikke at falde ned"
    Bedste hilsner

Trine
    - og Sigga-missen

2. Grin Milles mor, galath, HolmeInc, velfa, Beydana, Enki er blevet i godt humør af dette indlæg

Sv: Tanker i September

Bølle-Bjørn er lidt sjov ... han tror jeg går med stok for at underholde ham
    Han ligger på lur og så kommer han fræsende for at angribe stokken ... jamen, hvad man ikke gør for de kræ
    Autoriseret reparatør af frugt, grønt og eksotiske dyrearter

www.skattekat.dk

4. Grin Milles mor, galath, HolmeInc, Vipstøsen, velfa, FinnFrode, Enki, Lonse, Beydana er blevet i godt humør af dette indlæg

Året gåde hvordan kan Enki ( altså min kat, ikke Ea) har båret sig ad med at få bleget halen af solen, jamen altså hvordan .... solen har jo ikke skinnet
    /Dorte

6. Grin Milles mor, Ravn, FinnFrode, galath, dkkorat, Enki, Vipstøsen, HolmeInc er blevet i godt humør af dette indlæg
    Enki's Avatar
    Enki is offline Elefantastisk regnbuesild med solokat og spredte kropsdele
    Nordsjælland, i en lille lejlighed fyldt med farver.

Quote Originally Posted by Dorte Birkedal View Post
    Året gåde hvordan kan Enki ( altså min kat, ikke Ea) har båret sig ad med at få bleget halen af solen, jamen altså hvordan .... solen har jo ikke skinnet

Det ville dog være en endnu større gåde, hvis det var min... hale... der var blevet bleget af solen.
    Hilsner Ea, Emina og Alvin - Singlesild med Superkatte
    All you need is love... and cats

8. Enig velfa, dkkorat er enig i indlægget
    Grin Trine, velfa, Tea, Vipstøsen er blevet i godt humør af dette indlæg

Re: Sv: Tanker i September

Quote Originally Posted by Enki View Post
    Det ville dog være en endnu større gåde, hvis det var min... hale... der var blevet bleget af solen.
    Har du hale? Det tror jeg først på når der er billede bevis

10. Grin Enki er blevet i godt humør af dette indlæg
    Enki's Avatar
    Enki is offline Elefantastisk regnbuesild med solokat og spredte kropsdele
    Nordsjælland, i en lille lejlighed fyldt med farver.

Sv: Re: Sv: Tanker i September

Quote Originally Posted by HolmeInc View Post
    Har du hale? Det tror jeg først på når der er billede bevis

Pokkers jeg har lige lånt den ud, det må blive en anden gang
    Hilsner Ea, Emina og Alvin - Singlesild med Superkatte
    All you need is love... and cats

12. Grin HolmeInc er blevet i godt humør af dette indlæg

Ja, så fik manden og jeg også lige kværnet sæson 6 af Walking Dead. Sidste afsnit slutter så tarveligt!!! Så tarveligt at jeg virkelig overvejer om jeg skal gå på jagt efter svaret på nettet, for så vidt jeg kan se har det laaaaaaange udsigter ift. sæson 7. Ser ikke ud til at der er nogen danske kanaler overhovedet el. streaming tjenester der har den på programmet... på trods af at de starter med sæson 8 i the States i oktober. ØVØVØVØVØVØVØVØV!!!!§!

Carina - en birmaslave

14. Enig Katho er enig i indlægget

Re: Tanker i September

Ved sgu ikke om jeg har jetlag ... burde ikke have det, synes jeg. I hvert fald er klokken nu 02.30 - jeg er træt, men ikke 'jeg går i seng og sover'-træt. Irriterende!
    Godt man har ferie mandag og tirsdag også, så er der lige et par dage mere til at komme ind i normal rytme. Og dejligt at weekend-arbejdet er blevet aflyst (selvom jeg godt kunne bruge de ekstra penge - det er dyrt at holde ferie!)
    /Camilla

The greatest obstacle to discovery is not ignorance - it is the illusion of knowledge.
    Daniel J. Boorstin

Quote Originally Posted by Camischa View Post
    Ved sgu ikke om jeg har jetlag ... burde ikke have det, synes jeg.
    Men det er det Som tommelfingerregel 1 dag pr. tidszone inden kroppen er på plads igen! Hvilket er en af grundene til at vi om lidt arbejder os langsomt fra vest mod øst på ferien, ikke den modsatte vej (mangler nu 4 nattevagter )
    VH
    Susanne

Lonse's Avatar
    Lonse is offline Familiær bionørd med snuden i bøger og missepels

Bestilte lørdag ved petworld, kan hente pakken i fætex nu Det kalder jeg effektivitet
    Mvh. Lonnie, og kattene Jeppe og Mille

18. Enig Enki er enig i indlægget

Så er der bestilt 3 paller briketter, for jeg går altså og småfryser og jeg har kun 3½ pose briketter tilbage

Quote Originally Posted by Susanne W View Post
    Men det er det Som tommelfingerregel 1 dag pr. tidszone inden kroppen er på plads igen! Hvilket er en af grundene til at vi om lidt arbejder os langsomt fra vest mod øst på ferien, ikke den modsatte vej (mangler nu 4 nattevagter )
    VH
    Susanne
    Bummer når der er 7 timers tidsforskel ... Synes ikke jeg har haft de andre gange jeg er kommet hjem. Det har nok heller ikke hjulpet, at den har stået på damemave og hovedpine, så jeg har sovet i løbet af dagen.
    I nat gik jeg i seng kl. 04.15, stod op kl. 12 med knaldende hovedpine, så det blev til et par piller og en time mere på sofaen. Tror jeg skrider i karbad ...

God idé at arbejde sig fra vest mod øst - håber I får en fantastisk tur (som I plejer )
    /Camilla

The greatest obstacle to discovery is not ignorance - it is the illusion of knowledge.
    Daniel J. Boorstin

Årh mand ... lige midt i min jetlag og hovedpine spørger mægleren om vi kan have fremvisning i morgen kl. 16. Jamen selvfølgelig da - huset skinner jo *NOT*
    Men det skal vi så, der har været stilstand lidt længe, så det er fint der kommer gang i den igen. Gummihandskerne og moppen må dog vente til i morgen, vasketøj og karbad står stadig på programmet til i dag!
    /Camilla

Daniel J. Boorstin

22. Grin Susanne W, Lonse er blevet i godt humør af dette indlæg

Theodoristen er for mærkelig!
    Jeg var ved at sylte rødbeder og han var ualmindelig hjælpsom

De kogte rødbeder skal afskindes og det der kogte skind/skal var pludselig yndlingsretten. Så hele hovedet ned i vasken så det kunne stjæles mens jeg afskinede nogle flere. Da det så ikke var interessant mere fik han nogle skiver lunken nykogt rødbede.

Jamen kat dog....

Rødbede og creme mco matcher så godt.... godt der går nogle uger inden han skal udstilles!

24. Grin Vipstøsen, FinnFrode, galath, Coon Danica, DK SismoCats, Enki, velfa, Lonse, Katho er blevet i godt humør af dette indlæg

Så er alle kattenes lommepenge + tidligere opsparing brugt hos zooplus. Det bliver nok til mange kasser.....

26. Grin Vipstøsen, Ravn, velfa er blevet i godt humør af dette indlæg

HURRA - jeg gaber, så jeg skrider i seng! Godnat
    /Camilla

Daniel J. Boorstin

28. Grin Susanne W er blevet i godt humør af dette indlæg

Også mig og DPD er da det mest langsomme - de er ikke engang registreret på deres center endnu og jeg bestilte d. 31/8.
    Hvorend det er jeg har fået sat det forkerte kryds, så skal jeg huske at lede efter GLS næste gang, der får man pakkerne inden man har glemt hvad man bestilte....
    Nå og sagaen fortsætter.
    Jeg havde bestilt en pakke på zooplus.dk og den skrev de at jeg måske ville få lørdag d. 2 men i hvert fald senest d. 4. Da jeg så ikke havde fået den d.4 om eftermiddagen skrev jeg til zooplus.dk og de undskyldte så mange gange og det selvom de først læser mit besked d. 5.sep og jeg får pakken den 5. sep, så sender de alligevel kr. 29 retur til mig som "plaster på såret" over forsinkelsen. Det er da en fin behandling!

Jeg bestilte samme dag, altså d. 31 aug, også fra zooplus.de også disse skulle ankomme d. 4. sep. Den første ankom også den 5. sep. men den anden lader vente på sig...
    Jeg ringede til zooplus.de igår og de bad om at få et døgn til at løse sagen. Hvilket jo er helt fair, de skal have tid til at kontakte DPD og spørge hvorfor min pakke først var 4 dage om at komme til Nohre og så siden d. 7 har står i Kolding. Jeg kender ikke DPD lager i Kolding, men så stort er det vel heller ikke at pakken ikke kan findes og håndteres?

Name:  dpd.jpg
Views: 400
Size:  25.6 KB

Så ja mine stakkels stakkels pelsbørn venter stadig på deres mad (kunne være de har et lille lager, men alligevel....)

zooplus.de fortalte iøvrigt at de bare skiftete leverandør fra GLS til DPD hvis det passede bedre ind i deres og eller lagerets logistik.
    Så at man vælger GLS er åbenbart ikke mere sikkert end de skifter hvis de mener det er bedre for dem?
    Det håber jeg lidt jeg har misforstået.

Det var MÅSKE en dag for tidligt, jeg kravlede tilbage på arbejde...
    hmmm må se om ikke det bare er lidt "overanstrengelses-forpustet-hed" det min krop har gang... det er alligevel lidt dage siden jeg har kravlet på trapper

Nå - jeg har kun et lille let hjemmebesøg med opfølgning i eftermiddag på vejen hjem, så det skal nok gå uanset hvad
    Pia B - Med forbehold for stavebøffer og faletejl
    Qui dormit non peccat
    Kig også forbi www.devouee.dk eller min hjemmeside for ørkenrotterne

Mine 47 kg. foder, grus og loppemiddel fra Petworld burde ramme matriklen inden kl. 16 .... BRING it on!
    Autoriseret reparatør af frugt, grønt og eksotiske dyrearter

www.skattekat.dk

32. Grin velfa, Lonse er blevet i godt humør af dette indlæg

Pakker sager til loppemarked om et par uger ... kæft, jeg har meget der skal skydes af!
    /Camilla

Daniel J. Boorstin

34. Grin Susanne W er blevet i godt humør af dette indlæg
    Lykke's Avatar
    Lykke is offline Elskelig smilende farvelade med pip for pelsbolde...

Har lige modtaget 7 kasser med grus fra Petworld - stakkels Bring mand
    /Lykke

36. Grin Lonse er blevet i godt humør af dette indlæg

så må der gerne komme en blæser .....en lille en tak
    Attached Images Attached Images  

38. Grin Marianne H, galath, Susanne W er blevet i godt humør af dette indlæg

Sv: Re: Tanker i September

Quote Originally Posted by Jim View Post
    så må der gerne komme en blæser .....en lille en tak
    Meget entreprenant
    Venlig hilsen Ingrid

.....frem for at ha' 400 kg æblesmadder til at ligge på jorden ....hvis nu DMI ikke har helt ret, de har trukket lidt i land med vinden her....heldigvis da

41. Grin galath er blevet i godt humør af dette indlæg
    Trine's Avatar
    Trine is offline Nordenfjords-emigrant med hæklefingre og Pippi-power

Hvor er det altså skønt at ligge i min seng med Sigga klinet ind til kroppen Har haft en del overnatninger væk på det sidste pga job, og jeg saaaavner altså mit kattekræ, når jeg ligger på et eller andet hotelværelse i Jylland. Sigga lider vist noget mindre under det - hun hygger jo med sin Marie (som ovenikøbet har fikset klo-klipning, mens jeg har været væk - kan man ønske sig en bedre reserve-kattemor?)
    Bedste hilsner

Trine
    - og Sigga-missen

43. Grin HolmeInc, Marianne H, Enki, Vipstøsen, velfa er blevet i godt humør af dette indlæg
    velfa's Avatar
    velfa is offline Fannis juvelbesatte vejrhest med rock i ørerne og lak på kløerne

Quote Originally Posted by Trine View Post
    Hvor er det altså skønt at ligge i min seng med Sigga klinet ind til kroppen Har haft en del overnatninger væk på det sidste pga job, og jeg saaaavner altså mit kattekræ, når jeg ligger på et eller andet hotelværelse i Jylland. Sigga lider vist noget mindre under det - hun hygger jo med sin Marie (som ovenikøbet har fikset klo-klipning, mens jeg har været væk - kan man ønske sig en bedre reserve-kattemor?)
    Hun er en fornøjelse at passe. Hun har dog været mere nussesyg denne gang, så hun fik alt det ekstra nus, som hun bad om. Vi fik en længere lur

på sofaen sammen mandag formiddag.

Marie - Fanni & Mimi - de små blå badeænder.

45. Grin Marianne, Milles mor, Ravn, Lonse, HolmeInc, Marianne H, Enki er blevet i godt humør af dette indlæg

Quote Originally Posted by velfa View Post
    Hun er en fornøjelse at passe. Hun har dog været mere nussesyg denne gang, så hun fik alt det ekstra nus, som hun bad om. Vi fik en længere lur

på sofaen sammen mandag formiddag.
    Det er da en luksuskattepasning inkl. tid til en lur på sofaen.
    Du siger bare til npr du udvider dit bureau til også at dække provinsen

47. Enig Susanne W er enig i indlægget
    velfa's Avatar
    velfa is offline Fannis juvelbesatte vejrhest med rock i ørerne og lak på kløerne

Det er da en luksuskattepasning inkl. tid til en lur på sofaen.
    Du siger bare til npr du udvider dit bureau til også at dække provinsen
    Så tror jeg, at det bliver en dyr omgang for kunderne. ;-)

Marie - Fanni & Mimi - de små blå badeænder.

49. Grin HolmeInc er blevet i godt humør af dette indlæg

Quote Originally Posted by velfa View Post
    Så tror jeg, at det bliver en dyr omgang for kunderne. ;-)
    Jeg troede du gjorde det af dit hjertes godhed

Lonse's Avatar
    Lonse is offline Familiær bionørd med snuden i bøger og missepels

Når viceværterne syntes det er evigheder siden, at den type lamper, der findes i gang og badeværelse var deres standard, er man ikke i tvivl om, at man har boet længe på kollegiet

Heldigvis har de stadig et back up lager, af lysstofrør til badeværelset fordi, de jo kan se det stadig svinder i det
    Mvh. Lonnie, og kattene Jeppe og Mille

52. Grin velfa er blevet i godt humør af dette indlæg