5 års jubilæum med min Sigga-mis (Sigga-spam)

Tillykke til jer begge, med de 5år. :smelter: og må i få mange gode år sammen.

1 Synes om

Tak :slight_smile: Jeg har helt sikkert fortalt historien før, for det er nemlig noget af det, jeg synes har været meget særligt. Sigga er i dag lidt tyk og vejer 6 kg. Da jeg fik hende vejede hun ca. 2,5 og kunne ikke hoppe op på mit sofabord. Internatets indtryk (og mit eget efterfølgende) var at hun havde været ren indekat som pludselig blev sat på gaden, og som ikke kunne finde ud af at finde mad selv. Siden har dyrlægens bud været, at hun nok blev sat ud fordi hun begyndte at vise symptomer på sukkersyge og nogen ikke ville betale for dyrlæge.

Men det særlige har været at se hende udvikle sig i positiv retning. Tage på og begynde gradvist at vise mere og mere personlighed. Og i dag kan hun hoppe op i 1,5-2 meters højde og spæner rundt efter bolde :hjerte:

10 Synes om

Tillykke, Sigga, med 5 års jubilæet med dit menneske. Du er godt nok en heldig kat :heart:

2 Synes om

Stort tillykke til jer begge :heart: :heart:
Og…sorte katte er noget af det smukkeste som findes, jeg forstår ikke at folk ikke ser det.
Og Sigga er særlig smuk :heart:

5 Synes om

Tak Lykke :slight_smile: Jeg synes, vi begge har været heldige :hjerte:

2 Synes om

Kat finder menneske og menneske tror det har fundet kat. :smiley:

Sigga er en meget smuk repræsentant for de uglesete sorte katte. Der har du været rigtig heldig. :slight_smile:

Savner stadigvæk min egen sorte kat. Det er nogen særligt at have en katteskygge rendende rundt.

6 Synes om

Nemlig :slight_smile: Og tak for de pæne ord om Siggamissen. Tror faktisk at sorte katte fremover altid vil være “rigtige” katte for mig.

2 Synes om

Stort tillykke til jer begge to :tada::paw_prints::kissing_heart: Jeg håber, I må få mange år endnu i hinandens selskab :heart_eyes::kissing_heart:

1 Synes om

Skønne billeder af Sigga og dig det lyder da også som det helt rigtige valg du tog hos Kattens Værn for 5 år siden
Ønsker jer en masse gode år endnu :heart:

1 Synes om