Ældre udstillingskataloger og blade fra bb-klubben

Jeg er ved at rydde op og smide ud. Jeg har fundet nogle gamle udstillingskataloger fra perioden 2000-2004 + 2 stk. fra 2006?. Primært Jyrak, men også Katteklubben og et enkelt fra hhv. Darak og Racekatten.
Derudover er der BB-klubbens medlemsblad nr. 51-59 (2002-2005). Hvis nogen kunne synes, de var sjove at kigge i, er de ganske gratis (kan evt. sendes med gls). Ellers ryger de ud i næste uge :slight_smile:

20180215_113407

20180215_112744

1 Synes om

Jeg synes IKKE du skal smide dem ud. Hvis du ved lejlighed smider dem af hos mig, så skal jeg køre dem på Felis Danicas arkiv! Så kan vi altid senere smide dem ud… lige nu er der god plads der, og jeg synes det er en skam at smide den slags ud, så længe vi har mulighed for at gemme det, :slight_smile: Kan godt være der aldrig er nogen, der gerne vil se det, men hvis det er væk så kan det i hvert fald heller ikke lade sig gøre :slight_smile:
VH
Susanne

3 Synes om

Det er en aftale, Susanne :ok: Jeg fandt lige to Jyrak kataloger mere fra 2007 + kataloget fra WS i Bella Centeret 2003

Check :slight_smile: Kom forresten lige til at se at katalog nummer 5 i den øverste række faktisk er Helios :slight_smile: Gamle dreng…:two_hearts: :broken_heart:

2 Synes om

Må jeg låne bb bladene for jeg vil scanne dem ind og smide dem på bb klubbens hjemmeside

/Esben

2 Synes om

God ide - og ja da :slight_smile:
VH
Susanne

1 Synes om