'Alt, alt for sødt' tråd ❤️

https://kattegale-discourse.s3-eu-central-1.amazonaws.com/original/2X/a/aeedbbb52b0136aa40117b71795c78faf614a706.mp4

5 Synes om

Sjov kat :joy::joy::joy::joy:

1 Synes om

Det er en Grand Danois Cat, en Kasakhstansk race … på spejderære!

1 Synes om

undskyld men jeg kan slet ikke se noget sødt i en kat eller hund for den sags skyld som er blevet avlet og nu har tydelige problemer med at bevlge sig :sob::sob::sob:

OK, men så ser vi det med ud fra forskellige forudsætninger. Jeg kender flere som har hvalpe fra bl.a. Shibaer som løber lige så kluntet fordi de er små. Men nu er det ikke meningen at det her skulle være en diskussionstråd - så kig endelig væk hvis det er vederstyggeligt i din optik.

Uden kendskab til modellen, er det nok vanskeligt at afgøre, om det er det første eller det andet, der gør sig gældende - men min tanke var nu også, at der er tale om en meget ung (og kær!) hvalp.
Såvel killingers som hvalpes bevægelsesmønster ændres jo ret markant, fra de først begynder at gå - heldigvis… :wink:

Enig. Det var faktisk sådan jeg opfattede det da jeg oprettede tråden.

Jeg kan simpelthen ikke forstå hvorfor en tråd som denne skal ødelægges på grund af - i min optik - overfortolkning af en hvalps leg med en bold!

Jeg kan ikke forestille mig at nogen her på KG oprettede en tråd hvor der bare er den mindste skygge af dyremishandling/deforme dyr … og opfattede det som sødt/sjovt!

Men slut fra mig i denne tråd - jeg tror jeg holder mig fra alt andet end allerede oprettede tråde.