Alt andet end kat i maj

lidt blandet…

Betsy har fået kørselsforbud på ubestemt tid …

ægget der ligger ovenpå er faldet eller skubbet ud …der er unger i reden …gærdesmutlinger …nå ja, spætmejsen på øverste billede ovenover bor lige udenfor…

Når man er for doven til at gøre det selv…

Jeg købte mit rækkehus 01.01.16 og har lige siden jeg købte det været irriteret på min åbne trappe.
Der var altid mega støvet derunder og spild af plads og puha jeg syntes det fyrretræ så trist og øv ud.
Dette var mæglerbilledet, så ikke min indretning.

Har kigget efter alt muligt online og i aftes blev jeg så færdig med “inddækning af grim hvid stolpe og bedre brug af kvm” projektet.
Skal have malet rækværk hvid - nu lyser den jo op. Men det må så ske i løbet af ugen.

Jeg er selv blevet glad for resultatet, nu skal jeg så bare lige have fyldt noget i kasserne. Ser lidt sterilt ud lige nu :slight_smile:

Jeg vidste godt, at svenskerne ikke er helt “almindelige”, men ligefrem at lyse parkeringspladser op med standerlamper?

fra ikea ?

[QUOTE=Løvehjerte;1309851]Når man er for doven til at gøre det selv…

[/QUOTE]

Uber :tihi:

lidt mere forår…

Den slags stærekasser kan vi godt lide :slight_smile:

nu gik jeg ud for at tage et billede af min (efterhånden) mening om stærekasser, har 2 kasser (optaget), ca 100 stære kommer flere gange dagligt …pt ryger der 1,5 kg foder i døgnet …og så er der ikke en stær…men lige ovre på marken stod der lige en fin lille buk…i øvrigt har jeg haft store problemer med at tage skarpe billeder med det kamera …

Grunden til at jeg seriøst overvejer at fjerne stærekasserne…tror der er 7 i fadet …og når ungerne kommer på vingerne…uha

I får billederne på siden :slight_smile:

Vi besøgte i dag min far, da vejret var skønt. Og det er det eneste sted mine to bæster kan få lov til at løbe frit. 15 minutters fulddrøn leg, også lidt afslapning til sidst :smiley:

[QUOTE=Blunky;1310225]
I får billederne på siden :)[/QUOTE]

Og her er de vendt om :slight_smile: Også rækkefølgen åbenbart :ups:

Kl 5:30 i morges, bryggede mosekonen over på marken

[QUOTE=solveig;1310244]Kl 5:30 i morges, bryggede mosekonen over på marken

[/QUOTE]

Er det bare mig, der ikke kan se billedet?

Jeg kan godt se det :slight_smile:

MAAAD …[SIZE=1]+ lidt mer’[/SIZE]

Med hjem fra Tysklands-turen i dag :slight_smile:
For…man KAN ikke advare nok med de hunde vi har :høhø:

Er det ikke nærmere kattene, at I skal advare imod??? :tihi:

Så forstår jeg bedre, at fedtkagerne forsvinder med en hast, så man skulle tro, de smelter. Se, hvem vi havde besøg af her til aften:

Jeg fandt zoomen på kameraet, men for dem, der alligevel ikke på de uskarpe billeder kan se, hvem vi taler om, så er det Søren Stor Flagspætte.