Alvin

Lille Alvin :heart:
Vi er vilde med den lille bølle :heart:…for det er han altså :laughing:

23 Synes om

Han er skøn, den lile charmetrold.:heart_eyes:
Mon han bliver ligeså stor som Apollon - eller et lille nips som Isolde?

1 Synes om

Tak :slight_smile:Jeg tror at han bliver ligeså stor som Apollon.
Han er vokset så meget syntes jeg :slight_smile:

1 Synes om

Han er godt nok også pæn :heart_eyes:

Og sikke en pæn profil :smiley:

1 Synes om

Tak :slight_smile:
Ja, vi har jo ikke så meget forstand på hvordan de helt skal være, men tror at han er fin.
Og vi tænker mere og mere på at udstille lidt igen…måske om et par måneder…vi må se :slight_smile:

Han er rigtig pæn, lige profil, lange ben, lang hale, pelsen ligger tæt og ser fin kort ud OG han har grønne øjne :wink:
Eneste lille minus jeg lige kan se, er at hans hage kunne være stærkere men det er bare min smag :stuck_out_tongue:

Vent helst ikke for længe, hvis I vil udstille ham, jo ældre de bliver første gang, jo svære syntes jeg, at det er at få dem til at acceptere og ligefrem at kunne lide det :slight_smile:

1 Synes om

Tillykke med ham. :flag:

Du skal huske at træne stræk med ham, hvis han skal udstilles. Du skal nok heller ikke vente alt for længe med at udstille ham, så han stadigvæk har sit killinge-gå-på-mod.

1 Synes om

Du har nok ret i det med at udstille ham om at ikke vente for længe :slight_smile:Han er så tillidsfuld lige nu og ude ved vores dyrlæge var de helt væk i ham, han gik lige i hjertet på dem :)…så…måske vi bare skal tage os sammen og få ham meldt til en udstilling.
Opdrætter mente at vi skulle vente til han var omkring de ti mdr…det har vi nu aldrig gjort med de Cooner vi har udstillet :slight_smile:
Jeg ville gerne have en ven med til ham men jeg ved at Pollo ville HADE det og Isolde er vist ikke til show…tror jeg…og de gamle Cooner her…nej…men Alvin ville måske nyde at være…midtpunkt uden alle bøllerne her :slight_smile:

Det med hagen…du har nok ret…jeg er helt blank med denne race :slight_smile:

1 Synes om