Amfies dutter

Var ret sikker på det ikke var lykkes. Ichi turde ikke bide i nakken og endte derfor som thai massage(i ved der hvor man går på ryg). Hørte dog 3 parring skrig og Så rullinger…men kunne kun være blevet til shit jeg ramte, skud og flygt. For deres skrig skræmte ham​:thinking::thinking::thinking: de fik lov at gå sammen fra den 28/2-6/3. Så ham fjolle rundt på ryggen den 1. Meeen ser, de herer dutter. Ikke ret røde ud,decer normalt hudfarve hos hende​:heart_eyes::heart_eyes:
2 dags siden

Idag

2 Synes om

Hørt skrig og set rulinger - så tror jeg helt sikkert han har ramt rigtigt :hoho: Og dutterne siger jo også det samme…

1 Synes om

Jep men ingen ryk har kun lige været inde og vende, men ok teenage drenge kan så kan katte vel også.

Syntes altså også de ser røde ud - åhhh håber det er lykkes, og du får hvad du ønsker dig. :heart_eyes:

Jeg krydser fingre


500 gram i løbet af af sidste 18 dage ialt 600 gram. Hun begynder at se lidt buttet ud😂 her er et sammenlign billede med normalt😍

4 Synes om

Nåååååååååååååååååå, det bliver bare spændende med den lille lækkerhaps dér :slight_smile: