Animonda Carny, 23 dåser, 150 kroner

Fejlkøb (jeg havde overset, at der var oksekød i):

12 x Animonda Carny 400 g oksekød og kalkun
11 x Animonda Carny 400 g oksekød og kylling

Købspris (for 24 dåser) €24 = ca. 179 kroner
Salgspris (for 23 dåser) €20 = ca. 150 koner

Altså 23 dåser til 150 kroner.

Kan leveres på store dele af Fyn.

Jeg vil gerne købe det hvis vi kan finde ud af en stafet :slightly_smiling_face:

Jeg skal til Givskud næste weekend. Mon der er nogle fynboerne som også skal det?

1 Synes om

Alle tiders. Vi må se, hvad vi kan arrangere. Jeg overleverer som sagt gerne her på Fyn, hvis nogen kan tage det med videre.

1 Synes om

Det er åbenbart sin sagt at eksportere foder fra Fyn til Jylland. Kamilla har ikke fundet en stafet, så foderet er stadig til salg.

Hvor tæt bor du på Odense, Ingrid? :slight_smile:

Jeg har tilbudt at overlevere det et sted her på Fyn, hvis nogen bare kan tage det med videre. Så hvis nogen er i Odense, kan jeg sagtens aflevere det til dem. Hvis det var det, du tænkte på?

Ellers bor jeg ca. 20 km fra Odense :slight_smile:

Det var præcis, hvad jeg tænkte på :slight_smile: Jeg kender en i Odense SV. Jeg hører hende lige efter, om du må smide det af hos hende. Hun og jeg ses forhåbentlig d. 28 til killingenus :slight_smile:

1 Synes om

Jeg skal til Århus D 23-24 (tirsdag onsdag) så hvis Kamilla kan hente det på banegården eller i Lystrup kan jeg tage det med.

2 Synes om

Jamen, se lige, hvor det vrimler med tilbud nu, Kamilla :slight_smile: Kan du bruge et af dem?

1 Synes om

Mit tilbud var nu til mig selv :smiley:

1 Synes om

Trine, jeg bor faktisk i Lystrup så det kunne være perfekt :smiley:
Pernille, vi kan godt dele det hvis det er :wink:

2 Synes om

Åh, undskyld, Pernille. Den fangede jeg ikke lige :slight_smile: Men måske kan I finde ud af noget indbyrdes, som Kamilla skriver?

Vi har allerede aftalt at deles om dem :wink::+1:

1 Synes om

Det er fint. Skal jeg have dem alle med? Og Ingrid (@galath) har du mulighed for at aflevere dem hos mig eller på job? Du er velkommen i Tarup, Sigga og jeg giver gerne kaffe :slight_smile:

1 Synes om

Den invitation har jeg bare ventet på, så nu slipper du ikke :hoho: Men hvornår er du hjemme? For det vil jo være nemmest (for mig i hvert fald :slight_smile: ), hvis jeg kan aflevere dem en dag, jeg er på arbejde og alligevel er i Odense.

@Pernille_DL, jeg kan sagtens aflevere både til Trine og til din veninde, hvis det er bedst sådan.

Jamen, Ingrid, du skal da ikke vente på en invitation! Du er altid velkommen :slight_smile: På torsdag er et godt bud for mig, hvis det skal være efter job. Og ellers på mandag :slight_smile:

1 Synes om

Hvornår er du hjemme efter job? Faktisk er torsdag måske et godt bud. Vi har noget fælles afdelingshalløj om eftermiddagen, som gør, at jeg også er i Odense om eftermiddagen. Det slutter vist ca. 16.30. Derefter tager det nok mindst en halv time at komme fra min ende af byen til din ende af byen. Så 17.00-17.15, vil det passe dig?

Og jeg skal nok lade være med at blive i flere timer, så du skal nok få tid til din aftensmad og sådan. Men jeg vil glæde mig til at se, hvordan du har indrettet dig. Og til at møde Sigga.

Lever bare alle dåserne til mig, så giver jeg videre til Pernille :slightly_smiling_face::+1:

1 Synes om

¨Torsdag ved 17-tiden er perfekt @galath :slight_smile: Sigga og jeg vil glæde os til besøg!

1 Synes om

Ingrid, jeg er blevet kaldt til møde i Middelfart i morgen eftermiddag, så der er en lille risiko for at jeg ikke er hjemme præcis kl. 17. Men jeg kommer inden for 5-10 min, så vi kan sagtens holde fast i vores aftale for min skyld :slight_smile: Du får lige adressen og tlf nr på PB.