Anne P´s velopdragne killinger

Efter at Fritzz havde været på besøg hos Basta i annekset i forgårs, så der sådan her ud. Ja, det var - var! - et liggeunderlag.
Samme dag nedlagede han et julerensdyr.
Dagen før stjal hans Sigurds bacon (to stykker i munden på én gang, endda) og drillede ældstemis Willy.
I dag har han pakket julegaver op.
Han er i sandhed en Ilikethis-mis… Fuldstændig vanvittig og fræk, men rasende charmerende! :kissing_heart::smile:

3 Synes om

Ha ha må indrømme at du virkelig trak det korteste strå da Anne skulle dele killinger ud :joy::crazy_face:

Nah… Det meste af tiden føler jeg mig nu bare ufattelig heldig. Jeg elsker den lille sorte slyngel. :heart:

7 Synes om

Stort tillykke med de 2 år til verdens mest velopdragne kuld :tillykke: :flag:

Her er Blua igår da jeg prøvede at bilde ham ind at han var ved at blive gammel :tihi:

6 Synes om

Spam af gamle billeder :slight_smile: Håber @Lovehjerte kan finde det af Fritzz med guldsmeden i munden :joy: Det er IMO trådens bedste :laughing:

14068151_10210283711357283_6537215642701301713_n

14448785_10210655882981341_3154627251270862217_n

1 Synes om

3 Synes om

Idag er Brian næsten voksen og følsom og har til dato lavet 12 killinger. Kun Lange Peter som han putter med er videre i opdrættet. :heart:

8 Synes om

Det ser virkelig ud til at de er meget specielle på en skøn måde! :grin::hoho:

1 Synes om

De er generelt bindegale :heart_eyes::joy:

Hvor er det et smukt trekløver. Jeg er virkelig betaget af dem :heart_eyes:
Jeg beklager min uvidenhed, men hvori ligger forskellen mellem siamesere og orientalere. Er der tale om to specifikke racer, eller dækker de over en fællesbetegnelse?

1 Synes om

Det er forskellige racer men eneste forskel er siameseren har blå øjne og hun farve på næse, fødder og hale… en orientaler har grønne øjne og farve på hele kroppe.

Der er også langhårede udgaver af den balineseren og orientalsk langhår og der er det pelsen der er anderledes…

De er det man kalder søskende racer for de kan alle komme i et kuld

1 Synes om

Det er meget enkelt :slight_smile: Farven definerer racen :slight_smile:
Orientalere har grønne øjne og er fuldfarvede med alverdens mønstre.
Siamesere har maske og blå øjne :slight_smile:

De må parres med hinanden så i bund og grund er der ingen forskel :slight_smile:

1 Synes om

Mange tak for et fyldestgørende svar, det giver mening for mig nu. Det må være spændende at afvente kuld, idet man kan få de forskellige varianter :blush:

Mange for svar Sugieh :blush: Nu vil jeg glæde mig til at tage ved lære, når i fremover poster killinge- såvel som voksenbilleder :grinning: Uden at kende yderligere til racerne, så synes jeg, at de er meget smukke og elegante at se på :two_hearts:

1 Synes om

Nu kan jeg ikke helt huske alle de billeder jeg har postet af Blua, men der kommer lige et par stykker her :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face: der røg også lidt med lillesøster Cookie med :wink::wink:


IMG_7549

14 Synes om

Dejlige, vanvittige, frække Fritzz med guldsmed, med skævt smil og et nyt charmegrin.

15 Synes om

Med henvisning til nogle gennemtygget sandaler tilhørende en anden kattegal tillader jeg mig at fortælle at jeg fra hestens mule har hørt at en anden Ilikethis dreng ynder at tygge tennissko til 1200 kr pr par… OG derefter give andre katte i husstanden skylden :heart_eyes:

6 Synes om

Det var 1500,- :stuck_out_tongue:

(Ikke min, heldigvis, jeg har ikke så dyre sko :joy:)

5 Synes om

Se nu ved jeg ikke helt hvad jeg skal udlede af følgende blik…
Vil han gerne have en kone?
Vil han bare passe på Lange ikke laver ulykker?
Eller var det bare helt og aldeles et uimodståeligt smukt brudeslør som han ville vise til Sugieh?

Nogen har i nat hentet resterne af mit brudeslør ned fra væggen… det hang i en højde så missepoter netop ikke kunne nå… med mindre “man” virkelig VIL have :face_with_raised_eyebrow:

12 Synes om

Og det troede du af uforklarlige årsager, at Brian virkelig IKKE ville?

1 Synes om