Anne P´s velopdragne killinger

Hvordan har du fået ham op at sidde på min emhætte? :uha:

Dit køkken ser ud til at ligne mit en hel del - inkl. skab over emhætte og fliser under :slight_smile: Asani har også været oppe at afprøve emhætten, og jeg bryder mig ikke om det. Tænk, hvis den ikke holder til 5,5 kg kat :uha:

1 Synes om

Det er Annes killinger altså ret ligeglade med :laughing: If it fit i sit :laughing:
Desuden sidder Sami på Annes emhætte og han er som bekendt en voksen herre :smiling_face_with_three_hearts:

3 Synes om

Jeg tror at Ingrid mener, at hendes køkken er magen til Katias og derfor sidder Fritzz jo på hendes emhætte :wink:

2 Synes om

Det var det, jeg mente. Jeg tror nu også bare, at Luise forsøgte at berolige mig med, at når Sami kan sidde på en emhætte, så kan alle emhætter holde til det :hoho:

1 Synes om

Tjah, emhætten i den lejlighed vi boede i da jeg fik min første kat, en brite, kunne i hvert fald ikke holde til at han hoppede op på den. Men den kunne så sættes på plads igen :slight_smile:

2 Synes om

Det er da skægt. :smiley:
Vores køkken blev bygget da huset blev udvidet i -84, så måske er vores køkkener fra samme tid?

Mht. emhætten, så er jeg ikke så nervøs… Fritzz vejer godt nok 5.5 kg., men den er sat op af min meget grundige, nordjydske far. :grin:

1 Synes om


Når krea-kassen findes frem er der altid et eller andet der kan dribles med :laughing: Brian forstår tydeligvis ikke de sjove lyde der kommer ud af mig…

12 Synes om

Da tråden blev lavet i sin tid, gik snakken bla. omkring deres alternative omgang med ben…
Den største udfordring her i huset er, Brian er blevet længere, men det er mine ben ikke :crazy_face:


Så han kan slet ikke lade være når jeg sætter mig på gulvet :heart_eyes:

15 Synes om

Og nu er det blevet december… den bedste måned for en Ilikethis kat :laughing: Brian har i dag driblet med de to eneste nisser jeg pt har fundet frem… og i skrivende stund har han ædt spegepølsen på min bolle :crazy_face:
Kamilla og jeg snakkede så sent som i går om at de i en alder af 3 år og 9 måneder var ved at være lidt voksne… NOT! :laughing: Der er i hvert fald ting der aldrig ændrer sig :smiling_face_with_three_hearts:

6 Synes om

Er der ikke noget om, at hankatte aldrig bliver rigtig voksne? :grin:
(Måske lidt ligesom menneskehanner) :wink:

Det er vist lige grov nok generalisering som jeg vil tro halvdelen af jordens befolkning ikke er enig med dig i…

1 Synes om

Jeg tror da ellers, de fleste kvinder er enige :hoho:

4 Synes om

Jeg håber du mener det som en joke, ellers er det skisme en sørgelig indstilling der bliver vist.

Hele den her tråd er skrevet med et glimt i øjet :ok: Det tror jeg vi er ret enige om :ok:

10 Synes om

Jeg føler mig da ellers ret ramt :ihhaltsaa: Og jeg er ikke engang en mand :never:

2 Synes om

Kunne det være fordi du rent faktisk er den direkte årsag til trådens opståen :gruble:
Måske men kun måske skulle du i fremtiden anskaffe dig både gardiner og julepynt, så de stakkels killingekøbere ikke fik er chok når der flytter en Ilikethis killing ind i deres hjem :stuck_out_tongue_winking_eye: :kissing_heart:

1 Synes om

Kommer ikke til at ske … nogensinde

Gardiner hinder mig i at se om der nogen, der glor ind af mine vinduer og jeg vil sq da vide om Svend Bent står derude og gør sine hoser grønne :muhaha:
Og jeg må nok hellere beholde for mig selv, hvad jeg tænker om julen, skulle jo nødig støde nogen :grin:

3 Synes om