Anne P´s velopdragne killinger

Men de mødte altså Anne for første gang for små 14 dage siden, så jeg tror ikke, jeg kan gi’ hende skylden … eller kan jeg? :muhaha:

At dømme ud fra jeres beskrivelser af de foretagsomme små, så har de fået minimal opdragelse - om nogen overhovedet :muhaha:

Men mon Anne vil indrømme det? :?:

Mon ikke det trods alt er en omgang for sent - men har hun haft en gavnlig indflydelse på dem? :høhø:

Det kan du sagtens. :muhaha:

Jo det har hun da, for det er også nogle af de mest kærlige og kælne killinger der findes :hjerte:

[QUOTE=Eva;1291474]At dømme ud fra jeres beskrivelser af de foretagsomme små, så har de fået minimal opdragelse - om nogen overhovedet :muhaha:

Men mon Anne vil indrømme det? :?:[/QUOTE]

De er bare siatalere… :høhø:

Se det vil jeg absolut mene… Hun lærte (tror det var Bøllen) at kebab smager glimrende :thumbup:

Indflydelse … jaaaa
Gavnlig … Tjaaaaahh :gruble:

Ja. I meget høj og grundig grad. :smiley:

Netop nu: Mit rene vasketøj. :S

Brian er vanvittig lige nu… han har lige hevet vores tre tæpper ned af sofaen lige efter han var færdig med det her…

Jeg har på nuværende tidspunkt ikke irettesat ham, for han må gerne sidde på højtaleren :slight_smile:

Her faldt det første “Nej” :tihi:

Så rejste jeg mig og tog ham væk inden tingene helt eskalerede :smiley:

Jeg elsker den bette mand :hjerte:

Blua ligger og tanker op til næste omgang ballade :rock::thumbup::wehu:

Hvor er det bare et dejligt billede! :wehuu:

I er SÅ sjove … de damer, der er ikke et eneste gardin, persienne eller lamel her i huset, så ødelægger de noget af den slags, så har de IKKE lært det her :stuck_out_tongue:

Det med at omklamre ben … det er ned arvet direkte fra deres mor og det kan jeg da ikke bebrejdes, vel :? … Den må Trunten æde … NÅ :venter:

Rullepølsen :ups: … hvis ret skal være ret, så bærer jeg vist ansvaret for deres sindsyge opførsel når de kan lugte rullepølse … sorry :smiley:

Der er stadig en ticked tabby som kan få et frimærke i rumpen og sendes til sjælland, hvis der er en islandsk furie, som mangler noget orientalsk :muhaha: … Og jeg fodrede da bare de stakkels sultne katte, det kan da ikke give mig ophavsretten til alle deres ulykker, kan det? :uha:

Jeg vil kun indrømme, at de er opdraget som ordentlige siatalere :stuck_out_tongue: … Og Maria/Velfa … Anden og ællingen har jo samme aner, så du har selv bedt om det :tihi:

[QUOTE=anne p;1291607]

Der er stadig en ticked tabby som kan få et frimærke i rumpen og sendes til sjælland, hvis der er en islandsk furie, som mangler noget orientalsk :muhaha:[/QUOTE]

Jamen, du ved hvor jeg bor … jeg har is :wink:

Ejmen, Fritzz er jo mest af alt hyggelig og dejlig og meget, meget let at elske. :hjerte:

Et eksempel:
I lørdags havde manden og jeg for første gang i lange tider fået afsat alle børnene og kunne derfor se frem til en ego-hjemmedag. Bare ham og mig (og kattene). Vi havde planlagt at dagen primært skulle bruges i sengen… Hvor vi skulle sove, se tv og bare slappe af, that is. :ok:
Og Fritzz var bare SÅ meget med! :rock:
Først lagde han en flot stinker i soveværelsets kattebakke, som jeg måtte springe ud af dynerne for at fjerne, inden jeg besvimede. Dernæst fjernede han som bekendt sit ene øjenbryn på det ene fyrfadslys, som vi nåede at have tændt i 3 minutter (jeg lyver ikke. 3 !! minutter!). Dernæst fik han øje på et par tæer, der var undsluppet dynen… Og på pelsen på min mands lår… :muhaha:
Så blev vores chips forvandlet til kattegodbidder. :surrender1:
Men til sidst faldt han til ro. :inlove: … Godt moslet ned i smørhullet mellem os (vi skal ikke være tætte uden Fritzz), og med god udsigt til TV’et. :engel2:
Det var en fantastisk partnerweekend … + Fritzz. :tihi:

1 Synes om

Blua elsker vand og han drikker det helst fra mit glas og det må man jo ikke. Så da Bertil for en gangs skyld kom først til mit skød, så øjnede den bette muligheden for at drikke uden at jeg kunne gribe ind. Han er sgu snu :surrender1:

Den lille sorte slyngel er lige kommet sprintende ind fra haven, gennem stue og køkken og ind på Sigurds værelse, hvor der er gulvtæppe. :muhaha: Jeg nåede lige netop at spotte den knækt knejsede nakke og det døde fugleådsel, han havde med sig. :S

I skal da lige ha’ et billed af de som blev hjemme fordi denne gamle kone ikke kunne bestemme sig :ups:

Ih altså så skønne hverdags beretninger fra jeres katte