Anne P´s velopdragne killinger

[QUOTE=Katho;1295307]Hvordan han kom derop, det aner jeg virkelig ikke… :gruble:
[/QUOTE]

Han har vel brugt ørerne…

:tihi:

Brian er mega sød! Jeg tror, de ulykker, Luise snakker om at han laver, er løgn og latin!

:wehuu:

[QUOTE=DK Sugieh;1295156]
Vel næsten en definition på en skørtejæger :tihi:
Jeg stod og vaskede en pande op, og pludselig hang Brian på indersiden af min halv lange bluse… :dokdok:
Jeg gentager: En kat er ALDRIG blevet navngivet og levet så godt op til fordommene omkring et navn :D[/QUOTE]

Øhm… det er så din mening!!!
Vi er nogle enkelte andre, der har en anden :stuck_out_tongue:

Mange søde hilsner Brians samlever (overlever!) på 6 år :lol:

Jeg er nu fuldstændig enig mht Luises mening om navnet Brian… Jeg har været gift med en Brian i snart 15 år. :høhø:

Dekoration/stilleben før Fritzz… Og efter Fritzz. :venter::tihi:

Han er dæmme dygtig til at pakke ind :thumbup: :wink:

Han er dæmme dygtig til at pakke ind :thumbup: :wink:

:klapper: så VED man bare der enten er små børn eller siatalere i husstanden :klapper: Det er bare alletiders ulige magtkamp :lol:

Det kan lade sig gøre at køre ham træt :tihi: Det tager bare lidt længere tid end hos de andre :smiley:

[QUOTE=DK Sugieh;1295693]
Det kan lade sig gøre at køre ham træt :tihi: Det tager bare lidt længere tid end hos de andre :D[/QUOTE]

Nøj hvor er han godt nok skøn :smelter:

[QUOTE=DK Sugieh;1295693]
Det kan lade sig gøre at køre ham træt :tihi: Det tager bare lidt længere tid end hos de andre :D[/QUOTE]

Er det “fars dreng” der er gået omkuld? :høhø:

Altså nu har jeg set ham gå kold før :klapper:

Han er sandhed en slanten kat når han er helt væk :smiley:

ANNE!!! Du kan godt komme og hente den bingel!
Jeg har ikke været hjemme mere end 4 minutter før han kommer driblende med VANDKANDEN! Den slat der var har han muligvis forsøgt at vaske mit gulv med, dog uden verdens bedste resultat :dokdok:
Nu har han hærget Sugieh og i skrivende stund skændes de om hvem der skal have varmet røven på TV boksen. Det er lige endt med at Brian har flået samtlige stik ud af den fordi Sugieh ikke vil flytte sig :surrender1:

Du keder dig da ikke med den baryler i huset :lol: - jeg gætter på, at Anne ikke kommer susende for at hente ham hjem igen :tihi:

Og hvad ville Lars sige - hans dreng laver jo bestemt ikke ulykker :fløjte:

[QUOTE=DK Sugieh;1296799]ANNE!!! Du kan godt komme og hente den bingel!
Jeg har ikke været hjemme mere end 4 minutter før han kommer driblende med VANDKANDEN! Den slat der var har han muligvis forsøgt at vaske mit gulv med, dog uden verdens bedste resultat :dokdok:
Nu har han hærget Sugieh og i skrivende stund skændes de om hvem der skal have varmet røven på TV boksen. Det er lige endt med at Brian har flået samtlige stik ud af den fordi Sugieh ikke vil flytte sig :surrender1:[/QUOTE]
Okay Luise, du vinder. Du har fået den værste af dem :lol:

Øhhh han hedder Brian, hvad forventer du :klapper:

Her har ‘nogen’ muntret sig i nat med at vælte en vase med 1,5 liter (stinkende!) blomstervand ud over stuegulvet OG tørre røv i gulvtæppet. :venter:
Han er ikke sort for ingenting. :muhaha:

Ja min hedder Loko men han er nærmest et englebarn ved siden af (Bertil er ikke enig…)

Jeg tror måske Bertil har fat i lidt af det rigtige :smiley: Brian har dog ikke hevet gardinerne ned :stuck_out_tongue: