Anne P´s velopdragne killinger

Eller væltet orkideerne :tihi:

Så blev de små terrorister… Øhh… Englebørn 7 mdr. og er nu officielt ungdyr. Teenager alderen er for alvor sat ind og de er sødere, sjovere og mere opfindsomme end nogen sinde :hjertehop:
fandt lige et gammelt billede af Annes af Bonni, Blua og Kai

[QUOTE=Katho;1296878]Så blev de små terrorister… Øhh… Englebørn 7 mdr. og er nu officielt ungdyr. Teenager alderen er for alvor sat ind og de er sødere, sjovere og mere opfindsomme end nogen sinde :hjertehop:
fandt lige et gammelt billede af Annes af Bonni, Blua og Kai
[/QUOTE]

Hurra! :hjertehop: Og hold op, hvor var de små og nuttede. :inlove:

Dygtige lille Brian og Fritzz der er tilpas nysgerrig :slight_smile:
Tillykke til banditterne :flag:

Someone vend lige billedet, IT idioten her har stadig ikke knækket koden :ups:

Tadaa :thumbup:

Og hold da op hvor er de andre billeder også fine. Lidt utroligt at de har været så små engang :wehuu:

1 stk. Blå plettet terrorist billigt til salg. Her til morgen har vi: ryddet mors pyntehylde for små pyntegenstande, ryddet vindueskarmen for orkideer, leget med en pære fra en lampe :argh:
toppen af mit vitrineskab er ved at være fyldt med alle de ting han ikke må få sine små pilpoter i :venter:

[QUOTE=Katho;1297545]1 stk. Blå plettet terrorist billigt til salg. Her til morgen har vi: ryddet mors pyntehylde for små pyntegenstande, ryddet vindueskarmen for orkideer, leget med en pære fra en lampe :argh:
toppen af mit vitrineskab er ved at være fyldt med alle de ting han ikke må få sine små pilpoter i :venter:[/QUOTE]

Og der er flere af samme slags på vej:yikes:

Altså her i huset er ting sat fast med blåt elefantsnot - det kan ikke ses og tingene bliver stående hvor det var meningen jeg ville have dem til at stå.
Maine Coon er også nogle pilpoter og med poter i størrelse violinkasse, så skal ting surres fast.

Dette råd virker sikkert også på blåplettedepilpoter i str. small :slight_smile:

[QUOTE=HolmeInc;1297589]Altså her i huset er ting sat fast med blåt elefantsnot - det kan ikke ses og tingene bliver stående hvor det var meningen jeg ville have dem til at stå.
Maine Coon er også nogle pilpoter og med poter i størrelse violinkasse, så skal ting surres fast.

Dette råd virker sikkert også på blåplettedepilpoter i str. small :-)[/QUOTE]
Ja jeg skal have fat i noget af det blomstersnot som Tina kaldte det. For de små pilpoter kan bare komme ind overalt! :surrender1:

Anne må ikke være rigtig klog :klapper:

Men det behøver vi jo ikke træde i :tihi:
Jeg undrer mig bar over det kun er de killinger der har fundet nye hjem, der er uvorne… Hvad med dem Anne selv har, jeg tror faktisk hun skjuler noget for os :stuck_out_tongue: :smiley:

[QUOTE=DK Sugieh;1297625]Men det behøver vi jo ikke træde i :tihi:
Jeg undrer mig bar over det kun er de killinger der har fundet nye hjem, der er uvorne… Hvad med dem Anne selv har, jeg tror faktisk hun skjuler noget for os :stuck_out_tongue: :D[/QUOTE]

Anne er da megaklog, hun har beholdt de velopdragne og sørget for at dem der er diciplin udfordret komme længst muligt hjemmefra… :wink:

[QUOTE=DK Sugieh;1297625]Men det behøver vi jo ikke træde i :tihi:
Jeg undrer mig bar over det kun er de killinger der har fundet nye hjem, der er uvorne… Hvad med dem Anne selv har, jeg tror faktisk hun skjuler noget for os :stuck_out_tongue: :D[/QUOTE]
Enig, også sjovt som hun fralægger sig ethvert ansvar. Men det er jo også tøserne og så “lille” Kaj som hun selv har beholdt :stuck_out_tongue:

Brian er den eneste kat jeg kender som smider sig så lang han er foran køleskabet så jeg må skubbe til ham med lågen for at åbne… og så i øvrigt bare bliver liggende :dokdok: :tihi: :hjerte:

Hos os er det Rhys og Hugo, der er dumme nok til ikke at fatte den slags hentydning :høhø:

Eller også er det bare jer der er for dumme til at fatte hvad det betyder! Spørg bare Skofus hvor meget Nina ikke forstår! :rulleøjne:

Har I også ‘hjælper’ når der skal tømmes kattebakker?
Fritzz er med hver gang, i samtlige kattebakker. Lige så snart vi tager skovlen frem, springer han ind i bakken mens han graver, tramper rundt og konverserer brægende. :rundtosset: Det er simpelthen umuligt at få lov til at ordne så meget som en eneste af vores 8 kattebakker uden Fritzzs ivrige hjælp. :rolleyes:

[QUOTE=Løvehjerte;1297790]Har I også ‘hjælper’ når der skal tømmes kattebakker?
Fritzz er med hver gang, i samtlige kattebakker. Lige så snart vi tager skovlen frem, springer han ind i bakken mens han graver, tramper rundt og konverserer brægende. :rundtosset: Det er simpelthen umuligt at få lov til at ordne så meget som en eneste af vores 8 kattebakker uden Fritzzs ivrige hjælp. :rolleyes:[/QUOTE]

Jep, men det er af Brian og nu med følge… de to små skal også se hvad jeg graver frem og blander sig lige lovligt meget i mit arbejde :smiley:


Det her er til gengæld et særsyn… Læg mærke til de IKKE er på bordet :høhø: (der må de i øvrigt ikke være her i huset (i hvert fald ikke når vi ser det)) :tihi:

Blua har som enhver anden teenager fået erhvervet sig et dumdristigt mod og går nu efter større bytte. R.I.P. Buller :rip: