Årets killingenus, åben have, kattesnakkedag osv. 9. juli 2017

Hvis nogen kommer igennem Randers og kan have mig med kunne det være svært hyggeligt - orker ikke (og har ikke råd til) at tage stilling til offentlig transport for tiden :ups:

Her vil jeg rent give Susanne skylden - hun er et VIRKELIGT dyrt bekendtskab!

… Men jeg kan bare ikke stå for de røde sko :tihi:

Forvent en håndfuld sjællændere også :slight_smile:

Vi er SÅ klar til klap-en-kat-dag imorgen :slight_smile: Lige nu står de sidste 12 cup cakes med amarena kirsebær i ovnen. Appelsinris med granatæble er på køl, rabarbertærten er færdig og chokoladekagen pyntet. Der er gjort klar til æblefad med smuldrelåg imorgen tidligt - nu håber jeg knageme der dukker nogen op :slight_smile:
Og der er stillet tombola til fordel for Winn Feline Foundation op (som altid øremærket FIP forskning) - 100 præmier har vi klar, heriblandt et udstillingsgebyr :slem: HVIS vi er heldige at alle præmier bliver udloddet i løbet af dagen, så er der en bonuspræmie til den, der har det sidste vinderlod :slight_smile:
Vi er klar fra 13-17 :slight_smile:
VH
Susanne

Hvor ville jeg gerne have været med, men jeg skal desværre arbejde :hmpf:

Jeg er også stærkt utilfreds med mit dårlige helbred der holder mig hjemme fra ting som dette! :venter: Håber I andre får en pragtfuld dag! :heya:

Jeg ønsker jer en skøn dag, hvor vejret ser ud til at være med jer…

Jeg bliver hjemme og tager imod ældste nevø, som kommer på ferie her.

det var en superhyggelig eftermiddag i et vidunderligg vejr.
Bare spørg Lykke hvis I vil lære noget om andefugles anatomi… Det var ikke småting ens ører måtte klare :slight_smile:

[QUOTE=HolmeInc;1313050]det var en superhyggelig eftermiddag i et vidunderligg vejr.
Bare spørg Lykke hvis I vil lære noget om andefugles anatomi… Det var ikke småting ens ører måtte klare :-)[/QUOTE]

Hvad er jeg NU gået glip af:? :smiley:

[QUOTE=HolmeInc;1313050]det var en superhyggelig eftermiddag i et vidunderligg vejr.
Bare spørg Lykke hvis I vil lære noget om andefugles anatomi… Det var ikke småting ens ører måtte klare :-)[/QUOTE]

Hvad er jeg NU gået glip af:? :smiley:

Lad os bare sige at dén snak var ikke for små børn :slem:

Tak for en god eftermiddag!

Vi fik taget nogle få billeder

Lidt vask skal der til

Søren nyder skyggen

Nedfaldsbimslinger under busken

Hyggeputning

En kold kartoffel :høhø:

… og så lige en note to self: Jeg tager ALDRIG ned til Susanne igen!

:hmpf: Kan jeg måske betegnes som et lille barn:? :olding: :surrender:

okok god pointe du har der.
Af en eller anden ( no pun intended) grund kom snakken ind på andefugles kønsorganer.
Det er ikke hver dag der bliver studeret den slags billeder.
Google er jo vores ven, meeen de billeder af 30-40 cm lange og snoede andepen… var, ja ikke…
Meget oplysende samtale, vi var nogle stykker der blev meget klogere…

okok god pointe du har der.
Af en eller anden ( no pun intended) grund kom snakken ind på andefugles kønsorganer.
Det er ikke hver dag der bliver studeret den slags billeder.
Google er jo vores ven, meeen de billeder af 30-40 cm lange og snoede andepen… var, ja ikke

Så hvad bliver det denne gang - bimse eller europé?

… Bimse

Tak for en rigtig dejlig dag - skønt at kunne være med igen :smiley:

Jeg faldt også totalt for en lille gut, som så tillidsfuldt faldt til ro i mine arme og bare sov eftermiddagen væk :hjerte:

:hjerte:

[QUOTE=Pernille DL;1313097]Tak for en rigtig dejlig dag - skønt at kunne være med igen :smiley:

Jeg faldt også totalt for en lille gut, som så tillidsfuldt faldt til ro i mine arme og bare sov eftermiddagen væk :hjerte:

:hjerte:[/QUOTE]

Skal du have bimse:? :slem:

[QUOTE=Pernille DL;1313097]Tak for en rigtig dejlig dag - skønt at kunne være med igen :smiley:

Jeg faldt også totalt for en lille gut, som så tillidsfuldt faldt til ro i mine arme og bare sov eftermiddagen væk :hjerte:

:hjerte:[/QUOTE]

Skal du have bimse:? :slem: