Årets killingenus, åben have, kattesnakkedag osv. 9. juli 2017

[QUOTE=Pernille DL;1313097]Tak for en rigtig dejlig dag - skønt at kunne være med igen :smiley:

Jeg faldt også totalt for en lille gut, som så tillidsfuldt faldt til ro i mine arme og bare sov eftermiddagen væk :hjerte:

:hjerte:[/QUOTE]

Skal du have bimse:? :slem:

Jeg tror, at Susanne og Claus ville kigge lidt, hvis jeg stak af med deres kommende avlshan, Camilla :tihi:

Årh pjat med dig :stuck_out_tongue: Du har vel hørt om udstationering:? :slem:

Européen fik vist snoet en anden svag sjæl om sin pote! :klapper:

Der dukkede da et par overraskelser op, ja :slight_smile: Pludselig stod der en “fremmed” mand i mit soveværelse og var faldet med et brag for en lille sort smoke europælling :slight_smile: Hun ER også sød, men jeg tror ikke lige der var nogen, der havde set den komme :slight_smile: Og Christina kom og snuppede den lille tortie, som jeg ellers troede jeg selv skulle beholde, men hun mente at den ville hun meget hellere have. Det måtte hun jo have så :slight_smile: Lykke havde vi præpareret lidt i forvejen! Hun sagde i sin tid at mine bimser ikke kan lide hende, men først fik James vist hende noget andet, og nu gjorde Jupiter så også - elsker når folk tager fejl :slem:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1313122]Der dukkede da et par overraskelser op, ja :slight_smile: Pludselig stod der en “fremmed” mand i mit soveværelse og var faldet med et brag for en lille sort smoke europælling :slight_smile: Hun ER også sød, men jeg tror ikke lige der var nogen, der havde set den komme :slight_smile: Og Christina kom og snuppede den lille tortie, som jeg ellers troede jeg selv skulle beholde, men hun mente at den ville hun meget hellere have. Det måtte hun jo have så :slight_smile: Lykke havde vi præpareret lidt i forvejen! Hun sagde i sin tid at mine bimser ikke kan lide hende, men først fik James vist hende noget andet, og nu gjorde Jupiter så også - elsker når folk tager fejl :slem:
VH
Susanne[/QUOTE]

Det var skam ikke dine bimser, det var bimser generelt :slight_smile: Så havde troet besøget var piece of cake…

Hvordan siger man nej til det her? :hjerte:

Det var vist heldigt, jeg var indisponeret :uha: For sådan en ælling har jeg svært ved at modstå :hjerte:

Men det lyder, som om det er en god strategi at afholde sommertræf, Susanne :slem:

[QUOTE=Susanne W;1313122]Der dukkede da et par overraskelser op, ja :slight_smile: Pludselig stod der en “fremmed” mand i mit soveværelse og var faldet med et brag for en lille sort smoke europælling :slight_smile: Hun ER også sød, men jeg tror ikke lige der var nogen, der havde set den komme :slight_smile: Og Christina kom og snuppede den lille tortie, som jeg ellers troede jeg selv skulle beholde, men hun mente at den ville hun meget hellere have. Det måtte hun jo have så :slight_smile: Lykke havde vi præpareret lidt i forvejen! Hun sagde i sin tid at mine bimser ikke kan lide hende, men først fik James vist hende noget andet, og nu gjorde Jupiter så også - elsker når folk tager fejl :slem:
VH
Susanne[/QUOTE]

Så nu er der måske snart udsolgt? :slight_smile:

Der var lissom 10 yndige og charmerende EUR killinger :uha:

[QUOTE=Susanne W;1313122]Der dukkede da et par overraskelser op, ja :slight_smile: Pludselig stod der en “fremmed” mand i mit soveværelse og var faldet med et brag for en lille sort smoke europælling :slight_smile: Hun ER også sød, men jeg tror ikke lige der var nogen, der havde set den komme :slight_smile: Og Christina kom og snuppede den lille tortie, som jeg ellers troede jeg selv skulle beholde, men hun mente at den ville hun meget hellere have. Det måtte hun jo have så :slight_smile: Lykke havde vi præpareret lidt i forvejen! Hun sagde i sin tid at mine bimser ikke kan lide hende, men først fik James vist hende noget andet, og nu gjorde Jupiter så også - elsker når folk tager fejl :slem:
VH
Susanne[/QUOTE]

NU har NP selv løftet sløret for sine planer, så nu kan jeg også fortælle herinde :slight_smile: En gang i august/september (formoder jeg:?) flytter Magda ind herhjemme. NP faldt pladask for hende og proklamerede, han ønskede sig hende i fødselsdagsgave :lol: - hvordan siger man nej til det:? Jeg har selv haft et godt øje til de sortsmoke - især drengen :hjerte: - men det var Magda, der stjal NPs hjerte :hjerte:

NP skriver på Facebook:

Jeg har altid følt, at der var noget mørkt, dystert men samtidig dragende over Jylland.
Hvor farligt, der kan være derovre, fik jeg til fulde at føle i weekenden. Ganske uskyldigt var vi inviteret til killingenus i Horsens, men noget trak mig op på førstesalen. Inden jeg vidste af det, stod jeg med en lille sort dæmon, som med sans for strategi lagde sig til at sove i min hånd.
Pludselig hørte jeg mig selv sige “Hvad skal sån en bitte swåt en koste” og inden jeg vidste af det, havde jeg besluttet at genoptage livet som opdrætter, denne gang af Europé.
Tag aldrig til Jylland, det ender GALT!

Denne beslutning kom i den grad også bag på mig:D Men jeg vil da glæde mig til at lære Magda nærmere at kende :hjerte:

I hvert fald er vi pludselig tættere på end jeg havde forventet :slight_smile: Hele pointen er at vi kan snakke kat og spise kage osv. allesammen uden at skulle løbe forhastede rundt og skal til dommeren, og det lykkes jo også. Så var der så lige et par overraskelser med Magdalene og Lunar Eclipse, som jeg på ingen måde havde set komme. Lykke skulle egentlig bare smelte helt i søndags, og jeg kender jo Jupiter så der var jeg nærmere blevet overrasket hvis hun var løbet skrigende væk og råbt “han er grim, sælg ham til en anden” :wink:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1313142]I hvert fald er vi pludselig tættere på end jeg havde forventet :slight_smile: Hele pointen er at vi kan snakke kat og spise kage osv. allesammen uden at skulle løbe forhastede rundt og skal til dommeren, og det lykkes jo også. Så var der så lige et par overraskelser med Magdalene og Lunar Eclipse, som jeg på ingen måde havde set komme. Lykke skulle egentlig bare smelte helt i søndags, og jeg kender jo Jupiter så der var jeg nærmere blevet overrasket hvis hun var løbet skrigende væk og råbt “han er grim, sælg ham til en anden” :wink:
VH
Susanne[/QUOTE]

Og så nuppede Charlotte og familie lige Mercury hjem til Mikki og Elvis :høhø: Så der er vist kun de to sort spottet tabby tilbage (udover Mariehønen), er det ikke rigtigt? :slight_smile:

Skulle du spørge fra nogen … :muhaha:

Charlotte havde faktisk tydeligt sværmet for Mercury inden de kom og spurgt om han mon ville passe ind :slight_smile: Og Pia Hjorth endte med alligevel at tage Mercedes (igen) da først hun havde haft hende i hænder; hun får lov at vente lidt med at betale til hun er ovre en stor dyrlægeregning, det haster jo ikke her :slight_smile: Så der er kun sortspottede Mascot (idet dem der egentlig havde reserveret ham ikke lader høre fra sig) og så lille Mariehøne. Og lidt bimser, en brunmasket og en blåmasket. Så udsolgt er der så langt fra, men der blev da taget nogle endelige beslutninger på dagen, og så var det jo bestemt ikke spild at alle kunne komme og kramme :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1313154]Og lidt bimser, en brunmasket og en blåmasket.
VH
Susanne[/QUOTE]

Hvilke køn er de:? :slem:

[QUOTE=Susanne W;1313154]Charlotte havde faktisk tydeligt sværmet for Mercury inden de kom og spurgt om han mon ville passe ind :slight_smile: Og Pia Hjorth endte med alligevel at tage Mercedes (igen) da først hun havde haft hende i hænder; hun får lov at vente lidt med at betale til hun er ovre en stor dyrlægeregning, det haster jo ikke her :slight_smile: Så der er kun sortspottede Mascot (idet dem der egentlig havde reserveret ham ikke lader høre fra sig) og så lille Mariehøne. Og lidt bimser, en brunmasket og en blåmasket. Så udsolgt er der så langt fra, men der blev da taget nogle endelige beslutninger på dagen, og så var det jo bestemt ikke spild at alle kunne komme og kramme :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Det havde hun, Charlotte havde også skrevet til mig om det inden. Og OK mht Pia og Mercedes - den lille Plette er altså også virkelig pæn og sød, havde hun været sølv havde jeg nok haft et meget svær valg ift hende og Meta :høhø:

2 drenge - der ikke har lagt den helt store vægt på det med sokker og kiler :wink:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1313170]2 drenge - der ikke har lagt den helt store vægt på det med sokker og kiler :wink:
VH
Susanne[/QUOTE]

Dvs de kan ikke udstilles :øøøvvvs: Kan du beskrive deres sind lidt og vise billeder:? :foto: :slem:

Ha ha er du fristet? :slem:

De kan SÅ meget ikke udstilles, men det er fantastiske at kysse på og kramme med.
Brunmaskede Joker er en sjov lille gavtyv, der elsker at krumme ryg og gå på tåspidser, mens han tegner og fortæller om ting - hyppigt anmeldelse af dagens menu :slight_smile:
Blåmaskede Kokomo Beach er mild og venlig og meget let at omgåes; han er en kat der ikke lader sig ryste af ret meget.
Det er et par meget søde og madglade knægte :slight_smile:

Joker passer nok bedst som kammerat til en KOR dreng - eller:? Hvor gammel er han:?