Årets killingenus, åben have, kattesnakkedag osv. 9. juli 2017

Det er nu ikke til migselv:p, men som mulig kammerat til en af mine killinger:høhø:

Haha! Jeg kan se at Camilla liige kom før mig:høhø::ups:. Det var en meeget farlig tur til det mørke jylland med fantastisk selskab og skønne katte, både de blåøjede og de mere korthårede katte :hjerte:

Joker var sååå sød :wehuu:

Vi går og kigger efter noget selskab til vores Thor herhjemme. Korat og Birma har vi set hos Ann kan være et rigtig godt match, så tanken var at de kunne være “vilde” sammen og hygge med Thor :høhø:

(kæresten er 95% overbevidst so far. vi mangler bare et besøg til at nusse de små blå :inlove:. At det er Kalles oldebørn lokker en hel del!)

Ifølge mit google spreadsheet er han født den 17. april, og han er vaccineret første gang den 28. juni. Næste gang om 14 dage og sidste gang bliver så slut august og kan flytte start september :slight_smile: Og det er rigtigt, Helene, det var jo ham du havde liggende på armen læææænge - han er i hvert fald håndtam nok :høhø:
VH
Susanne

Det må man sige :wehuu::wehuu::wehuu:

ud fra temperament ville han eller Kokomo passe bedst sammen med en korat ven?

[QUOTE=Helene K;1313189]Det må man sige :wehuu::wehuu::wehuu:

ud fra temperament ville han eller Kokomo passe bedst sammen med en korat ven?[/QUOTE]
Det kommer lidt an på korat-vennen :wink: Hvis det er en mild korat-ven, så tror jeg Joker passer bedst. Kokomo Beach kan gå med lidt af hvert, han virker som om han kan både vildbasse og puttegøje, mens Joker er mildere - han er f.eks. ikke så fræk og trænger sig ikke på når der fodres i flok; så venter han til der er mindre trængsel, hvor Kokomo Beach bare kaster sig ud i det :slight_smile: Så det hænger også lidt sammen med koraten :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1313191]Det kommer lidt an på korat-vennen :wink: Hvis det er en mild korat-ven, så tror jeg Joker passer bedst. Kokomo Beach kan gå med lidt af hvert, han virker som om han kan både vildbasse og puttegøje, mens Joker er mildere - han er f.eks. ikke så fræk og trænger sig ikke på når der fodres i flok; så venter han til der er mindre trængsel, hvor Kokomo Beach bare kaster sig ud i det :slight_smile: Så det hænger også lidt sammen med koraten :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Korat drengen er en puttegøj, :hjerte: men også noget af en buldrebasse, :fnis: der bruger sin størrelse til at vinde brydekampene med sine søstre. :muhaha:

Jeg har helt sikkert også haft fingrene i Kokomo, men som ikke-kyndig i birmaer kan det være lidt svært at se hvem der er hvem :tihi:

Det absolut vigtigste for os er at temperamenterne passer så godt som mulig sammen. Smukke er de alle sammen :hjerte:

Temperamentet på grøn kender Marie helt sikkert bedst

[QUOTE=Helene K;1313194]Jeg har helt sikkert også haft fingrene i Kokomo, men som ikke-kyndig i birmaer kan det være lidt svært at se hvem der er hvem :tihi:

[/QUOTE]
Joker er ham der er gnistrende sort i ansigt og på points - ham du slæææbte rundt med på armen i timevis :slight_smile:

ja Joker var jeg ikke i tvivl om :tihi: han var lidt mindre end de andre og med de mest blå øjne :wehuu: Men iblandt alle de blåmaskede dejligheder er jeg lidt mere usikker:sorry: