Artikel om opdræt og lignende

Jeg tilbyder dette pt til lavpris, og tænkte, det måske er interessant for nogle herinde :slight_smile:

Få dit opdræt i avisen
….og få samtidig lavet en rigtig god og professionel præsentation af dit opdræt, din race og dig til din hjemmeside. Det kan også være, at du er en almindelig katteejer, og du og din kat har noget på hjerte, som I gerne vil dele med andre via en artikel? Det kan være en udstilling I har været til, en oplevelse I har haft, en rejse I har været på eller en anden ting, som, du tror, andre gerne vil læse om. Eller måske har du en katterelateret virksomhed, som du gerne vil have beskrevet.

Jeg er journalist, og jeg tilbyder at skrive din historie. Alt du skal gøre er at kontakte mig på [email protected] eller via sms på 30660283 om, hvad du ønsker, så taler vi sammen per mail og/eller telefon om indhold, længde og vinkel, hvorefter jeg laver et udkast til dig, som du kan læse igennem og rette i, hvor efter du kan bruge teksten, hvor du vil. Jeg kan pt desværre ikke tilbyde at tage foto, da jeg starter dette forsøgsmæssigt til en lav pris for at se, om der er interesse.

Artiklen er din, efter du har betalt. Du kan for eksempel sende den til lokale aviser som en pressemeddelelse eller artikelforslag, og du kan lægge teksten på din hjemmeside eller de sociale medier, hvor du færdes.

Har du andre ønsker til skriftligt materiale end en artikel, så kontakt mig – så taler vi om det. Jeg kan også skaffe kontakt til en grafisk designer, hvis du har grafiske behov såsom banner, logo eller andre ting inden for dette område.

Intropris lige nu 500 kroner for en artikel med en faktaboks.

Hvad koster de logoer og hvad har han før lavet

Ser først dette nu - kommer ikke rigtig på fora - derfor mail :slight_smile: Han arbejder jo som designer og kan sagtens vise dig nogle eksempler på arbejde. Send en mail så kan I snakke om det. Prisen aftales