Astrid Lindgren kuldet

Udover at at jeg også lige knipsede et par billeder af Meta’s 7, så var målet idag at få taget nogle nye af Beka’s trekløver, sådan at jeg kunne få præsenteret dem med navn :slight_smile:

Vi har denne gang Emil fra Lønneberg, sort klassisk tabby dreng, Lasse fra Mellemgården, sort sølv klassisk tabby dreng og sidst og faktisk også mindst :wink: Ronja Røverdatter, blå klassisk tabby pige,

Emil fra Lønneberg - det navn passer perfekt til den lille sæk lopper :hjerte:

Lasse fra Mellemgården - også en værre spilopmager, ganske som i bøgerne :inlove:

Og Ronja Røverdatter, som der ikke er helt så mange unoder i, men eventyrlyst er der masser af :lovelove:

Ronja, Emil og Lasse

22 Synes om

Hvor gamle er det de er nu?

Kæft de ser frække ud :heart_eyes:

2 Synes om

De er for lækre :smelter:

1 Synes om

Hvor er de eventyrligt smukke - og med navne, der er til at udtale :heart_eyes:

1 Synes om

De er så smukke :hjerte: og herlige navne til dem

1 Synes om

Mhhm, 9 uger og et par dage så hut jeg visker

1 Synes om

Nurh hvor søde :heart:
Ham der Lasse drengen måtte godt bo her :heart_eyes_cat:

1 Synes om

Han er den eneste som Måske kommer til at søge nyt hjem på et tidspunkt, så pas på med hvad du ønsker dig :tihi:

1 Synes om

Uha, det lyder lidt farligt ja :grin:
Har længe ønsket mig sådan en sort sølv tabby. De er så smukke og han er da bestemt et pragteksemplar :heart_eyes:

1 Synes om

Kommer der snart lidt nye billeder af de smukke mislinger? :heart:

Måske :slight_smile: Idag var jeg lige forbi en anden opdrætter og tage lidt billeder af hendes killinger

Og så fik jeg knipset et par af de tre hærgere og deres (ene) mor :hoho: De er uskarpe, så det var ikke min plan at offentliggøre dem, men siden du nu spørger… Viskestykket på gulvet er dog Bens skyld - han fejlede et spring, maine coon hankastrat som han er :tihi:

11 Synes om

Uha, de der dejligheder var jeg ude og nusse på i går, de er så skønne :hjerte:

1 Synes om

Ja, jeg satser stærkt på at du også opdaterer med Lasse fremover, når tiden bliver til at han kan flytte hjemmefra :slight_smile:

2 Synes om

Hehe, hvor er de søde :heart_eyes_cat: og det ser ud til der er masser af liv og glade dage i dem :grin:

2 Synes om

Det slipper du ikke for, ville da slet ikke kunne lade være med at vise ham frem :slight_smile:

1 Synes om

Øv altså, ham Lasse drengen skulle jo hjem og bo hos mig :wink:

1 Synes om

Du er velkommen til at besøge ham :slight_smile:

2 Synes om

Man skal være hurtigt ude hvis man vil have en europé killing :hoho:

1 Synes om

Tak :slight_smile: Mon ikke jeg kommer til det - og ellers så på udstillingerne selvfølgelig :smiley:

1 Synes om

Du er da selvskreven til at besøge ham så tit du vil, det vare mere til MammaWolf når hun nu ikke fik ham :slight_smile:

2 Synes om