Besøg i Zen Garden

I torsdags besøgte jeg Zen Garden http://www.zen-garden.dk/, sammen med en veninde, der bor lige i nærheden i haven, men havde aldrig været der.
Jeg er jo ret glad for natursten og de spiller en stor rolle i den have, samt rislende vand, som jeg jo er vokset op med på Island.

Her er vi oppe på toppen af vandfaldet:

Selv om det mest var grundet alle de sten jeg havde lyst til at besøge stedet, faldt jeg pladask for alle de mange Koi-karper :wehuu:
Må ha’!! … mine udlejere opdager det sikkert ikke alligevel, hvis jeg anlægger et kæmpe bassin :slem:

Det koster 75 kr. i entré og det er umiddelbart mange penge for ikke større område, men jeg er ikke i tvivl om, at det har kostet mange penge at lave og der er jo sikkert en del driftomkostninger … jeg synes bestemt, den er et (eller flere) besøg værd :ok:

Haven har været præsenteret i haveselskabets blad. Jeg kan ikke huske hvor mange tons sten de har i haven, men det var helt vildt.
Enig med dig at den have er fascinerende :slight_smile:

Ja,det er en dejlig have :smiley:
Vi var der sidste år og ville også have været det i år i ferien…men nåede det ikke…øv

Der ser meget smukt ud :slight_smile:

Næste gang du besøger mig, må vi tage en tur i De Japanske Haver. De har også MASSER af koikarper! De har knap så mange sten, men rislende vand er der overalt :slight_smile:

Hvor er der smukt!

Nu siger du, at du er glad for natursten… Hvis du lige kommer et smut til Nordjylland, så giver vi gerne en virkelig stor goodiebag :høhø:

[QUOTE=Lykke;1314796]Hvor er der smukt!

Nu siger du, at du er glad for natursten… Hvis du lige kommer et smut til Nordjylland, så giver vi gerne en virkelig stor goodiebag :høhø:[/QUOTE]

Nu ikke sælge hesten mere end engang… :stuck_out_tongue:

Nyeste ide er at det vand-noget jeg skal have lavet er en delta som “delterer” (det er vist et nyt ord…) sig om mit piletræ.
Så får jeg masser af vand at se på og piletræet vil elske mig højt og inderligt.

Med andre ord, en trailerfuld bliver I fravristet her i løbet af efteråret :slight_smile:

[QUOTE=galath;1314794]Der ser meget smukt ud :slight_smile:

Næste gang du besøger mig, må vi tage en tur i De Japanske Haver. De har også MASSER af koikarper! De har knap så mange sten, men rislende vand er der overalt :)[/QUOTE]

Det er en aftale! :smiley:

[QUOTE=Lykke;1314796]

Nu siger du, at du er glad for natursten… Hvis du lige kommer et smut til Nordjylland, så giver vi gerne en virkelig stor goodiebag :høhø:[/QUOTE]

Jeg har skam ærget mig over, at jeres stenbunke befandt sig så langt væk :venter:
Men selv om jeg stadigvæk har idéer til hvad jeg gerne ville lave med sten, skal energien også være der og det har den ikke været denne sommer … har stort set ikke lavet noget i haven :frowning:

[QUOTE=HolmeInc;1314799]Nu ikke sælge hesten mere end engang… :stuck_out_tongue:

Nyeste ide er at det vand-noget jeg skal have lavet er en delta som “delterer” (det er vist et nyt ord…) sig om mit piletræ.
Så får jeg masser af vand at se på og piletræet vil elske mig højt og inderligt.

Med andre ord, en trailerfuld bliver I fravristet her i løbet af efteråret :-)[/QUOTE]

Jaja, det er jo bare en brøkdel af dem vi har :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Skattekat;1314800]Jeg har skam ærget mig over, at jeres stenbunke befandt sig så langt væk :venter:
Men selv om jeg stadigvæk har idéer til hvad jeg gerne ville lave med sten, skal energien også være der og det har den ikke været denne sommer … har stort set ikke lavet noget i haven :([/QUOTE]

Det ved jeg godt :slight_smile: Jeg prøver bare at få solgt vores sten til en eller anden :høhø: