Blandet tørfoder sælges

Jeg vil høre om nogen herinde er interesseret i at købe det her
Carnilove 400 g holdbart 16/3 18
Royal canin 400 g 27/9 18
Aplaws 400 g 27/12 18 og 28/11 18
Aplaws 400 g 31/1 19
Arion 300 g 5/3 19
2 gange godbidder 2/7 18

Sælges samlet tænker 120 kr bor i københavn

:blush:

Det er et rigtig godt tilbud, men mine skal have killingefoder en rum tid endnu – els ville jeg godt have købt det

1 Synes om

Hvor i landet er det?

dkkorat jeg bor i København og har mulighed for at levere hvis det ikke er for langt væk

Jeg bor i Hellerup :slight_smile:

Tante Tut - hvorfor skal de have killingefoder? De er 4mdr nu - de vil sagtens kunne trives på god kvalitet voksenfoder :slight_smile:

3 Synes om

:blush:
Jeg tænker, at de er for små til voksenmad?
Skal de ikke have killingefoder, hvor der er mere “krudt” i mens de stadig vokser?
Er jo på udebane mht killinger, så er meget modtagelig for gode råd.

Min erfaring er, at killingefoder for længe giver problemer med vægten senere :wink:
Killinger her i huset starter på killingefoder, fordi bidderne er mindre. Efterhånden som de smager på de voksnes mad, går de ove4 til det. Erfaring viser, at de trives fint på det :slight_smile:

1 Synes om

:blush:

Tak, Camilla – har selv haft tanken om, at det er dumt at jeg gør dem tykke og fede – og så skal de lide senere, når de vejer for meget :blush:

Jeg tænker//tænkte at de skulle have killingefoder til de er 6 måneder…men må måske købe voksenmad og blande i deres killingefoder.

Vil lige skynde mig at sige, at Susanne har været//er HELT FANTASTISK OG TÅLMODIG OG HJÆLPSOM, hun har svaret på alt det jeg var//er i tvivl om – TAK Susanne :bouquet:

4 Synes om

Dkkorat vi kan godt lave en aftale vil det passe dig hvis jeg hurtigt kommer forbi omkring kl 18.30 / 19 :relaxed:

Tirsdag eller onsdag?

Solgt til dkkorat :relaxed:

1 Synes om