Buster og Stine - opdatering

Nu har Stine boet her i fem måneder, synes det er gået vildt hurtigt.

Hun er bare så dejlig, og går så godt sammen med Buster.
Som jeg tidligere har nævnt gik sammenføringen over al forventning, den tog blot nogle få minutter.

Stine og Buster nyder hinanden, og det virker som om Buster er glad for hende :slight_smile:

De leger slåslege uden at sige en lyd, og jeg har observeret at Stine ofte tager rollen som den der kommer til at ligge nederst, jeg tolker det som respekt for den gamle på en måde.

Næsten fra første dag har de spist lige ved siden af hinanden, de går klods op ad hinanden, de har flere gange vasket på hinanden.
De putter dog ikke, de har hver deres sovepladser, som bliver fuldt ud respekteret.

Mit hjerte smelter når jeg ser dem på den måde - og jeg håber virkelig at Buster har lang tid igen, der er jo trods alt ti års aldersforskel på de to…

I en kommentar vil jeg vise et billede, hvor de er tæt på at putte, de sidder helt op ad hinanden på en stil i løbegården, og venter på at naboen kommer med de daglige godbidder :smiley:

Jeg er så glad for at jeg besluttede mig for at tage Stine ind i mit hjem :hjerte:

19 Synes om

20 Synes om

Hvor er de smukke begge to - dem har du været heldig med :heart_eyes:

1 Synes om

Tusind tak Eva

1 Synes om

Dejlig opdatering!
Og skønt når brikkerne bare falder i hak på den måde :sunny:

Åh det er da et pænt par :slight_smile: Dejligt de trives så fint - aldersforskel er som regel ikke det store problem når bare den ældste stadig er frisk.
VH
Susanne

Hvor er de søde sammen.:hjerte::hjerte:

Hvor er det dejligt at se hvor godt det går med dem :two_hearts:

Dexter så dejligt næ de passer så godt sammen.
Og kadeaut til internatsmedarbejderen som tidligere havd Stine, at hun, uden at have mødt Buster, kunne fornemme at Stine ville passe så godt ind.

Her er aldersforskellen i hvert tilfælde ikke noget problem.
Buster har jo været meget syg et par gange de sidste år, så det er derfor jeg håber han har lang tid i sig endnu…

Håber at det er livsforlængende at have fået en yngre veninde.

2 Synes om

Tusind tak

Tak, jeg er også så glad.

Hvor er de fine sammen :hjerte:

1 Synes om

Tusind tak

Hvor ser de søde ud sammen - nemmere sammenføring kan da vist ikke forventes :grin:

Var det ikke Stine som havde øjneproblemer, hvordan går det med det?

Tusind tak for en skøn opdatering. Kan godt huske da du fortalte om sammenføringen, det er da bare fantastisk at det stadigvæk går så godt :hjerte:

Tak, de er så skønne sammen.
Jo, det er Stine der har en tilstoppet tårekanal, som - indtil hun flyttede herud - er blevet vasket med vådservietter hver dag, hvilket har haft som bivirkning at hun har haft øjenbetændelse mange gange.
Efter kort tid her besluttede jeg ikke at tørre hendes øjne dagligt, da det var et irritationsmoment for Stine og gjorde at hun nok ikke ville lære mig så godt at kende.
Stine passer sit øje så flot. Hendes øje løber altid i vand, så der sidder en masse under øjet. Det er hun så godt til at fjerner når hun vasker sig. Hvis der sidder en lille kage at tørret øjenvæske kan jeg nulre det af mens jeg nusser Stine.

Jeg er så overrasket over hvor godt det er gået… man skulle tro de to katte altid har kendt hinanden.

1 Synes om

Beklager svarene uden citat - troede de kom med når jeg trykkede svar ved det enkelte indlæg.

Har siden gennemført kurset ved Catbot, og har nu lært at citere :wink:

3 Synes om