Caithlin er flyttet ind - mange billeder

I søndags flyttede Dushara Cathal Caithlin ind hos os. Hun er en 6-årig Somali-kastrat, og det var spændende,
hvordan hun ville blive modtaget af Snehvide på 14 og hendes fætter Rags på 7…

Inden hun blev sluppet ud af kassen, fik Snehvide og Rags lige lov at hilse på. Begejstringen var til at overse…

Så blev de gamle lukket ud af stuen, mens Caithlin fik love at udforske. Hun startede med kradsepinden…

Og så undersøgte hun legetøjet…

Man kunne også komme op på skabene…

Og der var hængekøjer…

Caithlin er en gudesmuk kat med et dejligt sind, og vi er meget stolte over, at Teresa har betroet os hende.

De første tre døgn gik de adskilt i hver sin del af huset. Døren var på krog, så de kunne se og lugte hinanden…

Begejstringen var til at overse fra Snehvides side…

De byttede rum flere gange for at vænne sig til hinandens duft, og de gamle kom naturligvis også ud i haven…

Rags var ret nysgerrig efter den nye dame…

Caithlin skal være Lenes kat, så hun står for det meste kæl og leg i starten. Og de har bondet fint fra første øjeblik…

Når Lene var på arbejde, opholdt Caithlin sige meget på hendes stol…

Onsdag turde vi tage springet og lade dem møde hinanden face-to-face…

Rags skyndte sig op på skabet, men hun fulgte efter…

Han blev dog snart nysgerrig og kom ned for at hilse på…

Rags var meget tilbageholdende og gemte sig ind imellem, men cirklede alligevel hele tiden om Caithlin…

Så blev Snehvide lukket ind. Hendes barske blik fik Caithlin til at hvæse, hvorefter hun forsvandt op i træet…

Snehvide har indtil videre valgt at ignorere den nye, og hvis hun kommer for tæt på, får hun et hvæs men så
heller ikke mere…

Caithlin har respekt for Snehvide, men hun er også fræk som en slagterhund. Her “fisker” hun et stykke kylling
for næsen af Snehvide. Det havde Rags aldrig turdet gøre…

Men hun skal nok få lært rangordenen og finde sin plads i hierarkiet. Lene og jeg er i hvert fald glade for hende

  • og mon ikke også Snehvide og Rags med tiden bliver det samme. :slight_smile:

Dejlige billeder :hjerte:, de skal nok hurtigt blive venner alle tre :smiley:

Hvor ser hun bare lækker ud. :thumbup:

Det er da gået fremragende :ok:
De skal nok blive glade for hinanden :slight_smile:

Sikke nogle gode øjeblikke du har fanget med kameraet :smiley:

Dejlig fortælling, og ha ha det er altså guld værd det billede, hvor Snehvide hvæser :slight_smile: ha ha

De er utroligt smukke rigtig rævedyr :slight_smile: Og den sidst ankomne er godt nok også smuk minder mig lidt om en elver :slight_smile: Dejligt når sindet også bare er godt.

min datter på tre siger “mor, hende der elsker jeg. Jeg ønsker mig hende i julegave”

jeg har fortalt hende at hun ikke kan få hende, men hun synes Caithlin er MEGET smuk

fantastisk billed !!!

Stort tillykke med hende - hvor er hun bare utrolig smuk :hjerte: Jeg kan godt forstå, hvis Rags ikke kan slippe hende med øjnene :smiley: Snehvide skal nok tø op, når hun opdager, at hun har fået en ny undersåt :smiley:

Skønne billeder!
Og skøn kat! Ja, de er jo egentligt alle tre skønne.

Skønne foto…især det hvor hun snupper et stykke kød fra Snehvides skål :tihi:

Det skal nok gå…elsker dine foto og fortællinger om misserne…meget :slight_smile:

[QUOTE=Kattetøsen-too;1171702]

fantastisk billed !!![/QUOTE]

Jeg er helt enig - og må hellere nævne, at det er min Lene, der har taget det. :ok:

Tillykke med den fantastisk smukke missepige. WOW en farve:ok:

Hvor er hun skøn! Dejlige billeder, og jeg er også helt vild med det hvor hun stjæler fra Snehvides tallerken :uha: :smiley:
Stort tillykke med hende :flag:

Åhh hvor er hun fin, og den sammenføring går da lige efter bogen :wehu:

Stort tillykke med hende - ser vi hende på shows så eller ? :slight_smile:

Stort tillykke med den meget smukke pige :hjerte::hjerte::hjerte:

Godt at se nogle flere billeder af hende, hvor er hun dog køn. :wehuu:

Nåååå hvor er hun fin, :hjerte: og de 2 “gamle” har da taget flot imod hende :thumbup: og et lille hvæs kan enhver indt:høhø:rænger da fortjene :høhø: TLLYKkE med den nye smuksak :inlove: :inlove::inlove::inlove:

Cats og Conni

Hende Caithlin er noget af det smukkest, jeg længe har set :hjerte:
STORT tillykke med hende og tak fordi du delte de dejlige billeder med os.

Hold da op, hvor er hun dog en smuk kat :wehuu:.Tillykke med den lille skønhed :).