Chap er her ikke mere

Jeg måtte desværre gå den tunge gang til dyrlægen med Chap i går :riprip:

Det var en planlagt aflivning, da han nu i flere måneder havde skrantet og var blevet mere og mere aggressiv overfor de andre 3. Jeg bestilte tid for 2 uger siden og håbede hele tiden at det ville vende og han kunne finde sine søde ben at stå på. Det skete desværre ikke. :crying_cat_face:

Det var synd for ham, at han havde ondt og som resultat havde slikket sig helt nøgen på bagkrop og mave og lidt op af siderne; men ikke mindst var det synd for flokken, at han var i så dårligt humør og var lunefuld. En dag ville han dutte næse med Fiona, næste dag ville hun nogen på låget hvis hun forsøgte :frowning:

Chap blev født en gang i juli 2005 og gik stille og værdigt bort 21.10.17

Han har været en dejlig, omend udfordrende, hittekilling. Jeg lavede for nogle år siden denne tråd om Chip og Chap, hvis nogle vil se de gamle billeder af Chap er de her http://chicha.dk/en_ode_chip_chap

Et af de sidste billeder jeg har af Chap taget d. 19.10.17

:kram:

Han var en heldig hittekilling sådan at ende hos dig.

1 Synes om

Det var trist at læse. Stort kram til dig :kram::

Søde Chap sov godt :lys:

1 Synes om

:kram:

1 Synes om

Det gør mig ondt - det er så hårdt at sige farvel til en gammel ven :cry:

Venligst
Dorthe

1 Synes om

Det gør mig virkelig ondt, Birgit :kram:

God tur vejr regnbuen kære Chap :hjerte:

1 Synes om

Det gør mig ondt :kram:
:lys:

1 Synes om

Det gør mig ondt, men det var jo helt klart den rigtige beslutning. :lys: for Chap.

1 Synes om

Det gør mig ondt :kram:

God rejse Chap :lys:

1 Synes om

Det gør mig ondt :kram:

1 Synes om

Det gør mig ondt, Birgit :kram:

Men han nåede jo at opleve lidt i sit forholdsvis lange liv. International som han var. Han ser dejlig ud. Så må de godt være lidt besværlige :hjerte: Og man savner dem jo uanset.

1 Synes om

Sov godt skønne Chap

:lys:

1 Synes om

Jeg husker tydeligt, da jeg første gang læste historien om Chip og Chaps fantastiske rejse. Det gør mig ondt, men nu var det så tiden for Chap. Tak for at du adopterede de to hittekillinger - og tog dem med hele vejen over Atlanten.
lys

1 Synes om

:lys: til Chap

1 Synes om

:lys:
Mange tanker herfra.

1 Synes om

:lys:

1 Synes om

:lys:

1 Synes om

:kram:

:lys:

1 Synes om

Åh for den da, det gør mig ondt…

Men en rar ting at tænke på, er at du gav ham et godt og trygt liv.

1 Synes om

:lys:

1 Synes om