Corgi is gonna corg

Da jeg selv har en corgi, synes jeg, det er fantastisk
og sjovt at følge andre corgier verden rundt.

Dog stødte jeg på udtrykket “corgi gonna corg”
hvad betyder lige DET?
De fleste billeder jeg har set er faktisk
corgier som viser tænder og ser aggressive ud.
Men nu googlede jeg det lige men det er sådan nogle sjove
billeder.

Dog er jeg stadigvæk overrasket over at de synes at aggressiv adfærd er sjovt.
Jeg kan slet ikke genkende adfærden hos Perle.
Hun har ALDRIG vist tænder til mig.

Gad vide om de “smiler” ligesom dalmatinere. Prøv at googl’e “smiling dalmatian”

Hmm i bund og grund kunne det godt være det. …
men synes ikke det ser end ud. Kan prøve at finde nogle billeder.

Min mors gamle laberador blanding Tinka gjorde det, men kun overfor mig. Min mor troede Tinka var sur. Men det var simpelthen Tinka’s smil, hun gav mig hver gang jeg kom hjem på besøg.


Synes ikke den ser sød ud men ved sq ikke om det er mig der er sart.

Ah Tinka åbnede ikke munden, hun trak bare læben op så man kunne se hendes forbisser. Samtidig var hun meget glad i hele kroppen, den ovenfor ligner mere et surt sner.

Ja nemlig :confused:
man kan endda køb T-shirt med corgier der ser sådan ud? :s
gad godt vide hvad det udtryk betyder for er godt nok forvirret over det xD

Sådan en omgang på google får mig til at tro at det lidt er sådan et udtryk der handler om når en corgi gør et eller andet sjovt/anderledes mere end det handler om de hunde der ser snerrende ud? :slight_smile:

Jeg finder f.eks. sådan nogen

Ah, jeg googlede lige videre, jeg tror du finder forklaringen her?

This is the Corgis Gonna Corgi design. It is Cupcake going berzerk over being teased by her dad. Most people are surprised out how nuts she gets, but never at me or any guests, just him. Its for fun, but its pretty funny. Basically, this is a play on Haters Gonna Hate, if you didn’t already know. It is in response to a jackass that was hating for no reason on this video I posted on Instagram. So weird. I checked out the guys account, and he seemed like a shmo, like a dullard. I guess he was in a bad mood or something. Whatevs…

FB siden er her

[QUOTE=Eife;1129928]Sådan en omgang på google får mig til at tro at det lidt er sådan et udtryk der handler om når en corgi gør et eller andet sjovt/anderledes mere end det handler om de hunde der ser snerrende ud? :slight_smile:

Jeg finder f.eks. sådan nogen

Ah, jeg googlede lige videre, jeg tror du finder forklaringen her?

FB siden er her
https://www.facebook.com/ThreeCorgis[/QUOTE]
tak Eva :smiley: så fik jeg opklaret det. Synes bare jeg har det mange som skriver det ved
sådan et billede jeg viste tidligere :smiley:
det kunne jeg slet ikke forstå :slight_smile: