December tanker

Så blev jeg mormor til femlinger :slight_smile:
Min datters hund Havana fik hvalpe forleden :heart:
I aften stod hun og peb…hun ville ligge i sofaen med sine børn…og det kom hun selvfølgelig :slight_smile:

17 Synes om

Åh…et foto mere…min datter fik lige lov til at passe de små…:heart:
De er kun to dage gamle men det er da nogle ordentlige bamser :heart:

15 Synes om

Kamilla og jeg har besøgt Anne og de lækre DK Ilikethis-killinger i dag. :hjertehop:

8 Synes om

Jeg vidste med det samme, jeg vågnede, der var noget galt. Hvor var Asani? Han plejer at vide, jeg er vågen, før jeg selv ved det, og stå oppe i hovedenden af sengen og sørge for den første morgenvask - af mig. Han kom ikke engang, da jeg tændte lyset.

Så ud af sengen i en fart, ind på værelset, åbne vinduet - og der var han, en stakkels lille forfrossen abymis, der havde tilbragt natten uden for :troste: Forfrossen er måske så meget sagt. Det var kun hans ører, der var kolde. Han har nok søgt ly i kattehuset.

Det er altid ham, der ender med at blive lukket inde eller ude af ting. Skabe, værelser, udenfor. Man er jo ikke aby for ingenting, vel? Heldigvis er han meget tilgivende og viser ikke tegn på at være traumatiseret af den grund :slight_smile:

Og for en ordens skyld var det ikke, fordi jeg havde glemt ham udenfor. Vinduet stod åbent, så de selv kunne gå ud og ind, og da jeg lukkede det for natten, troede jeg, Asani spiste ude i køkkenet. Jeg må selv være faldet i søvn ret omgående. Ellers ville jeg nok have undret mig over, han ikke kom ind for at sove i sengen.

1 Synes om

Py-ha! Jeg var godt nok ved at være nervøs for hvor mon “min bedste kinesiske ven” Lu´s pakke efterhånden blev af, men endelig lykkedes det at få den afleveret hos ham, helt derovre i Kina hvor selv googlemaps ikke kan foreslå en rute :slight_smile: Anslået leveringstid var 6-10 dage, og Lu nåede at blive lige så bekymret - men det lykkedes :slight_smile:

2018-12-23 15:21
Forsendelsen er udleveret

2018-12-19 12:22
Forsøg på levering mislykkedes

2018-12-18 10:43
Forsendelsen er blevet toldbehandlet

2018-12-18 08:42
Toldbehandling er i gang

2018-12-14 13:31
Forsendelsen er ankommet til modtagerlandet

DK Internationalt Postcenter
2018-12-06 05:43
Forsendelsen har forladt afsenderlandet

DK Terminal Østjylland - TAR
2018-12-03 18:36
Forsendelsen behandles på vores sorteringscenter

Susanne Wehnert
2018-12-01 15:30
PostNord har modtaget elektronisk information om din forsendelse, som nu er hos afsenderen eller er på vej til PostNords pakkecenter.

7 Synes om

Lidt vildt at det tager 5 dage blot for pakken at komme ud af DK - hold da op!

1 Synes om

Har liget lavet ketovenlige karameller og når jeg er færdig med min mørbrad i flødesovs skal jeg lave chokoladetrøfler :smiley:

Slankekure behøver slet ikke være kedelige, siger jeg bare :stuck_out_tongue:

3 Synes om

Jeg har forbarmet mig og lavet ris a l´amande! Det var enten det eller endnu en galette med alle de mandler jeg havde fået smuttet forleden, og da jeg så fandt en pose grødris i bunden af et skab, så kastede jeg mig ud i det! Håber gemalen bliver glad for det, når en gang han kommer hjem fra job :slight_smile:

8 Synes om

Du forkæler ham da helt vildt… Supper og tarteletter den anden dag og nu ris alamande… Mon ikke han bliver glad for det når han kommer hjem…

Først skal reolen samles, så snakker vi mad bagefter :wink: Men SÅ bliver han sikkert glad :slight_smile:

4 Synes om

Bestikkelse eller afpresselse, begge dele virker lige godt :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Synes om

Ja man burde have vist der var en “hage” ved det :joy:

Belønning :tihi:

Nu kapitulerer jeg og går i seng.
Dejlig juleaften med skønne mennesker - og meget finere gaver jeg på nogen måde havde regnet med :smiley:
… og årets bedste gave var alligevel at se de andre blive så oprigtigt glade for de gaver, jeg havde fundet på til dem :slight_smile:

8 Synes om

Børnebørn :heart: :heart: :heart: :heart:

Den ældste 20 år…to små på 5 og 7…og så lille Sofie på 5,5 mdr…jeg elsker dem…alle 4 :heart: :heart: :heart: :heart:

11 Synes om

Lige stået op for 2. gang (3. gang, hvis vi tæller med, at jeg var oppe for at tisse i nat …)
Vågnede allerede i nat med hovedpine og da jeg stod op i formiddags, var den uudholdelig og ledsaget af kvalme … det er bare ikke fair, når man kun har drukket 1. glas rødvin i går
Fik sørget for kattene, tog hovedpinepiller og så kravlede jeg i seng igen … stadig hovedpine, men nu på et tåleligt plan.
Øv, ville ellers have malet de to vægge med det nye glasvæv i dag …

Næh - så kunne du lige så godt have bundet hele flasken nu du var i gang, det ville jeg have gjort :slem:
VH
Susanne

1 Synes om

Jeg skulle køre hjem … ville nødigt være strandet på sofaen hjemme hos min eksmand :cool:

3 Synes om

Vupti - en hel fridag, og pludselig er der hængt tv op i stuen og 5 flyttekasser tømt :slight_smile: Sååå mangler der bare 14-16 kasser mere :yikes: - men det var da et skridt fremad, og den ene ende af stuen virker tilnærmelsesvist beboet og næsten ligefrem hyggelig :slem:

10 Synes om

Det ender jo nærmest med i rent faktisk er flyttet helt ind uden at bo papkasser :joy: :stuck_out_tongue_winking_eye: