December tanker

Jeg har efterhånden indset at Albas killingetid ikke var retvisende for killinger generelt. Hun var/er så sød, blid og rolig. Og Ellie var kun lidt værre end den gennemsnitlige killing, og ikke komplet umulig djævleyngel - bare killing.
Nøj, hvor mit temperament ikke er til de små sataner. :joy:

Einstein er lige over 10 måneder. Nøj, hvor jeg krydser fingre for at han snart bliver voksen og rolig.

2 Synes om

Haha, min killing er nu 14 måneder. Og no where near voksen :joy: Just sayin’ :joy:

2 Synes om

Hey, feeeee’ manner?! Det er højlys dag med bragende solskin, så vi går da lige ud og fyrer en masse fyrværkeri af, for så kan man jo heeelt vildt godt se raketterne. Meeeeega feeeee’ manner, hilsen fjolserne :roll_eyes::joy:

2 Synes om

Jeg har jo været så heldig at jeg grundlæggende (ikke medregnet killinger), altid har haft meget velopdragen katte. Indtil jeg fik Alvin, kunne jeg fx. uden problemer går fra min mad, uden den blev rørt.

Nå men så fik jeg jo Alvin, og han er da blevet meget bedre til at rette sig efter de regler jeg sætter. Og så er der så liiige de gange det smutter… Som nu her hvor jeg kommer ind af hoveddøren, og ikke nok med at han sidder på spisebordet, så sidder han endda på min tablet der ligger på spisebordet. Og her i huset må man altså ikke være på hverken tablets eller borde. Men for at være fair, så har jeg kun haft min tablet i kort tid, så måske han bare ikke ved at man ikke må sidde på den slags. :gruble::flojte::klappe:

5 Synes om

Altså Tea, hans race taget i betragtning så skal du nok forberede dig på at der er en risiko for at det ikke kommer til at ske :muhaha:

2 Synes om

Jamen, jamen…! Alba er jo så sød og rolig. Jeg troede…!

:joy::joy::joy:

1 Synes om

Nogle bliver bare aldrig helt færdigbagte. 3 af mine gamle killinger der nu er voksne (eller nowet!!) kedede sig igår så bravt, at de hev badeforhænget ned i badeværelset og slæbte ind i stuen! De har heldigvis verdens mest tålmodige ejer, der oprindeligt havde 2 søde og artige persere, og nu simpelthen har et helt andet liv :grin:
VH
Susanne

4 Synes om

Forleden forsøgte min far at trøste mig ved at sige, at Fritzz jo også snart ville blive voksen…
Fritzz er så bare lige 2 år og 9 måneder gammel, og har forsat en adfærd som Tigerdyr på speed. Han bliver sandsynligvis aldrig voksen. :grin:

5 Synes om

Se hvor sød han kan være! Jeg måtte kæmpe for også at få plads på billedet.


Det varede dog kun få øjeblikke, så slog han Alba og hun stak af med ham i hælene.
Lige nu er han ved at splitte noget ad under spisebordet, kan jeg høre.

12 Synes om

Jeg vil
Igen henlede opmærksomheden på tråden om Annes velopdragne killinger…
Hun er aldeles racetypisk og det går (heldigvis) aldrig helt over :slight_smile:

4 Synes om

Og Molly vokser og vokser :grin:
2 mdr og 10 dage mellem de to foto :grin:

18 Synes om

:kryds::kryds:
Det ser ud til at alle de nærmeste naboer er dampet af, så måske misserne kan få fred til at :zzz:
:rolleyes:

Jeg skal være hjemme i aften, sammen med misserne. Det valg blev primært truffet, fordi jeg sjældent kender mit energi- og smerteniveau før på dagen. Og det er ikke sjovt at sidde til et arrangement og bare ville hjem - ej heller at aflyse på dagen, og ikke have noget hjemme til en hyggelig aften.

Så jeg skal bare slappe af og nyde dagen og aftenen - troede jeg!

Jeg er jo gået unødvendigt amok med maden. :sweat_smile:
Lige om lidt er freden forbi, da jeg faktisk skal/bør have det meste forberedt inden dronningens nytårstale.
Jeg skal i hvert fald have chokolademoussen lavet og på køl, og i gang med at lave blinis hvilket jeg aldrig har prøvet før, så der skal være tid til et par fejl.

Det skal nok blive hyggeligt! Ikke mindst efter drink til talen, rosévin til forretten, rødvin til hovedretten, kaffe og Bailey’s (måske irsk kaffe i stedet) til desserten, bobler til midnat + det løse. :joy:

11 Synes om

Jeg har også provianteret til endnu en nytårsaften hjemme alene med misserne. :expressionless:
Kattene får rejer og Kalm - jeg får resten. :blush:
De har ikke fået piller endnu…prøver at strække den til omkring kl. 22. Det går ok lige nu. Kilo er ikke helt så nervøs som tidligere år synes jeg…:thinking:

4 Synes om

Jeg har sendt gemalen på job, så den står på mac and cheese her :slight_smile: Jeg har nogle jordbær i køleskabet, der må gøre det ud for dessert; og så står der noget kransekage til når gemalen kommer hjem lige iden midnat. Mon ikke jeg lige kan finde et glas portvin også; det er vist overkill at åbne en hel flaske bobler til blot 2 mennesker :slight_smile:
Kattene er inderligt ligeglade med den smule fyrværkeri der har været indtil nu, og mon ikke de også er det når det går løs til midnat - der er vel grænser for hvor vildt det bliver i sådan en one-horse-town :slight_smile:
VH
Susanne

1 Synes om

Her står den også på dinner for one :cut_of_meat:

2 Synes om

McCoy, der som den eneste herhjemme er røvligeglad (vores MCO Ben på 4 år er mest påvirket) Øv, jeg kan virkelig se hvor meget vi savner den gradvise tilvænning i løbet af december. Lortelovgivning (fra mit egoistiske sysnspunkt ift mine katte) :sur:

2 Synes om

Fredeligt med stort F …ikke noget tæt på…til gengæld kan jeg se det op mod 15 km væk…

1 Synes om

Her måtte jeg på gulvet og dele godbidder ud. Min nabo fyrer af lige udenfor :slightly_frowning_face:

Misserne tager det ret roligt. Da der blev fyret batteri(?) af lige foran køkkenvinduet, var de mest nysgerrige.
Resten er ret afblødt af folie på ruderne og nedrullede persienner samt høj musik fra mine højttalere.

Har temmelig ondt, nok mest efter en halv dag i køkkenet, så det er okay at jeg ikke sidder et eller andet sted langt hjemmefra. Tvivler endda på at jeg kommer i kollegiebaren (200 meter væk), som eller var en halv plan.
Det kunne være hyggeligt lige at sige hej og godt nytår til folk, og få en billig drink eller to. :stuck_out_tongue:
Vi må se … måske en times tid på sofaen og lidt mere alkohol virker på smerterne. :smiley:

5 Synes om