December tanker

Her tager kattene det heldigvis helt roligt. :slight_smile: Jeg har for en sikkerheds skyld giver Hans og Knud 1/2 kalm-tablet hver, men jeg tror faktisk ikke, at det var nødvendigt.

Godt nytår. :fireworks:

Aicha er totalt ligeglad med larm og krudt, Mercedes og Mascot syntes det er så fint. Lasse lidt meget om mig, men med god stemmeføring og ros og oprullede gardiner, ja så syntes han det er helt okay.

Dejlig nytårsaften hos venner i Nørresundby :slight_smile:
Kattene er puttet derhjemme, de er rundt regnet ligeglade med fyrværkeri - og Ninja, som er med, ja hun undrer sig bare over, at ingen åbenbart rammer noget. De skyder og skyder, men ingen fine fugle kommer ned til hende - typisk! :tihi: hun har hygget med bedstevennen Bobby hele aftenen og sover nu trygt i sin kasse :slight_smile:
Så der er dejlig ro fra hundene nu :smiley:

4 Synes om

Det gik lige op for mig at det der foregik ude foran køkkenvinduet nok var ekstra interessant fordi køkkenvinduet stod åbent. :sweat_smile:
Min lejlighed ligger i en anden klimazone end resten af landet. Har meget modvilligt lukket vinduerne ovenpå i soveværelset i dagens anledning, de står ellers åbne 24/7 året rundt.
Men da jeg stod i køkkenet, blev det simpelthen for varmt, og jeg måtte åbne for at få luft.

… og jeg har ikke tændt for varmen, andet end en smule gulvvarme i køkken og bad.

Satte kattene i familiepleje og tog selv i byen. Kattene er jævnt ligeglade undtagen Fiona som gik i bragende løb - efter sigende forsøger hun at overdøve kanonslag… Upps

3 Synes om

Jeg tror, naboen til venstre var hjemme og havde masser af krudt. Derfor lød det, som om der blev fyret af lige ude på terrassen. Måske var jeg den, der var mest påvirket. Det var bare SÅ irriterende :frowning: Chili var iskold hele aftenen - sjovt nok, da hun jo normalt er den nervøse type. Da det var allerværst - mellem 12 og halv 1 - sad hun i den øverste køjeseng og vaskede sig omhyggeligt. Asani var mere ængstelig, men generøse håndfulde med godbidder hjalp :slight_smile: Alt i alt havde de det okay. Og nu er der et dejligt langt år til næste gang.

2 Synes om

Nå…på trods af at alle tre mis fik en hel Kalm stoppet i halsen 21.30, tilbragte Kilo alligevel halvdelen af helvedestimen mellem 12 og 1 på en stol under spisebordet…
Men det er da det år, hun har været MINDST utryg og bange. Så det går stille fremad. Og Kalmen har nok også hjulpet lidt. For hun kom da frem på gulvet et par gange.
Nu var støjen her heller ikke så voldsom som for et par år siden, hvor jeg seriøst følte jeg var midt i en krigszone.
Dog kom der nogle få brag i går, som var så voldsomme, at huset rystede. Det er altså en klam fornemmelse!