December tanker

Damn! … jeg er smadret i dag
Blev vækket af postbudet kl. 10:30, da pakken fra ZooPlus ankom … stakkels postbud … håber ikke det var altfor traumatisk oplevelse at kigge på mig, jeg nåede jo ikke at kigge i et spejl, før jeg væltede ned ad trappen for at modtage pakken
Jeg der skulle nå at lave så meget i dag …

1 Synes om

Det er vist godt, du snart får soveværelse i stueetagen :uha: :stuck_out_tongue:

1 Synes om

… og nu er START rykket frem med én dag, så har kun (resten af) i dag og i morgen til at tømme det sidste :panik:
Smertestillende og speed … JA TAK!

Status efter 2 dage hjemme: Jeg har fået en vabel…

I dag skal jeg i biffen med min yngste, Sigurd. Vi skal se Grinchen.
Desværre har Sigs en søvnforstyrrelse (som tillæg til autismen), så vi har sovet som en hullet ost i nat, og jeg har kvalme af træthed. Så i stedet for at glæde mig til filmen, glæder jeg mig nu bare til at komme hjem i seng. Æv.

tilbage på arbejde med dig - vabler gør da bare for ondt!

1 Synes om

Personlig erfaring/advarsel/godt råd herfra:

Jeg har i flere år brugt Ever Clean kattegrus (den fine uden parfume - tror den hedder noget med strong “et eller anset”). Ever Clean har lavet en ny fint grus uden parfume (total “noget”) og jeg tænkte jeg ville give den en chance fordi jeg er og altid har været top glad for mærket. Bestilte 3 stk i petworld og fyldte en kasse på ren bakke for et par dage siden. Og øv altså. Den er elendig. Den kan slet ikke samle tis klumperne. Gruset er endnu finere end den anden “fin grus” men jeg HADER altså at tis klumper smuldrer. Desværre har jeg ikke bil, så jeg kan ikke tage ud og bytte de to uåbnede, men det er sidste gang nogensinde jeg køber den variant :argh: Bare lige hvis andre kan bruge min erfaring :wink:

Øv hvor træls. Men så er man en erfaring rigere. Kan du ikke prøve at sælge dem?

Ja præcis - og derfor jeg vælger at dele mine erfaringer. Andre synes måske de er gode, men jeg har bare virkelig høje krav til mit grus. Og det her lever langt fra op til noget jeg ønsker :joy:

Jo, jeg kan prøve at sælge dem. Men kender du ikke det med at man bruger tonsvis af tid og energi på annoncer, spørgsmål, svar osv og så ender det ud i “ingenting”, latterlige skambud eller “kan du levere”. Og det gider jeg egentlig heller ikke spilde min tid på. Så hellere brokke mig lidt :joy:

Jeg har heldigvis også den gode hjemme, så jeg kan blande dem op, men med en hel kasse i bakken kræver det lige en uges tid, inden der for alvor er plads til at jeg kan fylde nok af den gode i og rode det rundt :blush:

1 Synes om

Well, på trods af træthed havde vi en skøn tur i biografen. Grinchen kan anbefales. :smiley:

7 Synes om

Jeg er godt nok glad for, vi bestilte ‘som vi plejer’ :uha: 60 pakker ville godt nok være meget at slæbe ud for at bytte!

Og da skuffende, at den er så dårlig :confused: Vi bruger kun Ever Clean, fordi det er den eneste, der støver lidt nok til ikke at påvirke mig.

1 Synes om

Ja, jeg mente nok at I bruger samme mærke. Derfor rart med en advarsel. Det kan jo sagtens være andre har positive oplevelser, men netop pga den der strong jeg plejer at bruge og som er fantastisk, er jeg virkelig skuffet.

60 pakker… Jooo… Det fylder lige lovligt meget til en retur :joy: Jeg er også virkelig glad for at jeg bare tog 3 pakket og så resten af mit normale :slight_smile: (dog ikke 60 stk til min lejlighed :joy:)

Jeg har det forøvrigt på samme måde som dig med støv. Jeg kan ikke have det og ever clean er den eneste, jeg har kunnet trække vejret i nærheden af :slight_smile:

Mit køkken er væk! :yikes:

12 Synes om

Og ingen kedelige overraskelser?

1 Synes om

Det er vel allerede næsten en forbedring? :tihi:

1 Synes om

Det kunne have været værre … der skal laves lidt væg bag ved, hvor det høje skab stod og så er der noget vvs’eren skal kigge på, når han kommer over middag.

EDIT: Det skrev jeg så liiiiige hurtig nok … gulvet er bundrådnet :flojte:

Det var hurtigt. Hvis de bliver ved med at have det tempo på, kan man godt tro på at de bliver færdige i løbet af weekenden :thumbsup:

1 Synes om

Jeg opdaterede lige mit forrige indlæg mens du skrev … lige nu snakker tømreren med ejerne, for gulvet har det altså ikke godt … det ligger ovenpå den bare jord og er rådnet af fugten :roll_eyes:

@galath laver du ikke en ny tråd med Skattekats køkken?
Jeg syntes det ville være synd at den føljeton, som jeg følger med glæde og forbavselse, forsvinder her i og tidligere tanketråde.

@Skattekat hatten af for din evne til, i hvert fald på skrift, at være positiv! Du er i min bog imponerende i din evne til at få drejet selv ret umulige situationer til en sjov/skæv historie. [emoticon af en som letter hatten i respekt]. Pøjpøj med projektet og glæder mig til at se det færdige resultat! :slight_smile:

6 Synes om

Jeg er i gang med at lave særskilt tråd … bare så der ikke kommer dobbelt op, mens jeg arbejder med billeder :slight_smile:

4 Synes om