December tanker

Jo, forsiden ser helt anderledes ud. Kategorierne, der tidligere stod i en kolonne i midten, er blevet rykket ud under trådens navn. De står med meget kraftig skrift, så det er kategorinavnet, der bliver fremhævet i stedet for trådens navn. Det giver efter min mening et meget dårligt overblik, at det hele er bundet sammen derude og at trådens navn næsten forsvinder i sammenligning med kategorien. Plus at det fylder mere, fordi det nu står i 2 linjer.

Men i virkeligheden er det jo kun godt, hvis I andre ikke kan se det :slight_smile: Jeg lever nok med at være irriteret over det, så længe det ikke ødelægger fornøjelsen for andre. Jeg vil dog stadig hævde, at UX ikke lige er Discourse’ stærkeste side …

2 Synes om

Igår kunne jeg slet ikke svare på en tråd fra mobilen, idag er den næsten som den plejer at være :ok:

1 Synes om

Ja, der var lige en periode i går, hvor det var helt absurd. Det er derfor, vi alle sammen skal være SÅ glade for, at vi har @RuneS :smiley_cat:

4 Synes om

I går gav systemet mig en løftet pegefinger fordi det mente at jeg havde skrevet for mange svar til Hrönn i denne tråd. Jeg blev spurgt om jeg havde overvejet at svare andre der havde skrevet i tråden, og blev - så vidt jeg husker - opfordret til at skrive private beskeder til Hrönn i stedet for at svare her. Altså :rage:. Jeg følte mig som et børnehavebarn der blev opfordret til at lege med andre end lige yndlingslegekammeraten. Hvis det altså er sådan det foregår i børnehaver; jeg er gammel nok til ikke at have slået mine folder sådan et sted.
Er det nyt at forummet er så formynderisk?

1 Synes om

Nej det er ikke nyt, den har jeg fået flere gange, mener dog ikke lige at det var med Hrönn. :smiley:

Nej, sådan har det altid været. Men du har åbenbart bare opført dig pænt indtil nu :hoho:

Igen - ikke vores idé, men noget der følger med forum. Muligvis kan det have sin berettigelse i nogle sammenhænge - altså andre typer fora, men her i vores lille hyggeforum skal man bare lukke den slags beskeder.

1 Synes om

Ja, det virker direkte tåbeligt her, og jeg har åbenbart bare været heldig at undgå den slags beskeder før. Jeg ignorerer dem bare i fremtiden :grinning:

Så er mors pop-up hotel lukket for denne gang; sengene pakket sammen og stablet i kælderen og der mangler kun én maskinefuld vasketøj :slight_smile: Et par timers arbejde med at pakke de sidste ting sammen og flytte lidt møbler til Ølsted, så er vi klar til næste kapitel: Udlejere :slight_smile: Og så må pengene minus kommission godt snart gå ind på kontoen :slem:

8 Synes om

Ah, jeg bruger meget sjældent kg på PC, så nok derfor jeg ikke lige lagde mærke til forskellen :slight_smile: På min mobil er det vist det samme som altid.

2 Synes om

Er også på via PC lige nu, og så kan jeg også se forskellen. På mobil er det minimalt synes jeg.

1 Synes om

Vi har fået nisser på loftet, bum bum bum, på loftet sider musen med sine store tænder og gnaver i min netværksforbindelse, f… s…
Hvor er mit julehumør og de store klapfælder, er der ikke nogen der giver et lyd hvis der står en veganer og græder uden for mit hus :sorry:
men dyret må dø

1 Synes om

Kender I det, at kattekræet ligger præcist midt på en 2 meter lang sofa, så tobenet enten må sidde op eller ligge skråt med benene ned på gulvet? :snydt:

6 Synes om

Nej … for jeg har ikke nogen sofa

1 Synes om

Tror jeg har begyndende man flu… :expressionless:

Du vil ikke være i tvivl, kroppen gør ondt, der forplanter sig til munden så man jamre meget :wink:

Kram en kat, og du vil striks få det bedre

2 Synes om

Er ved at bestille lidt på bilkatogo

Det er sku noget af en kilo pris

1 Synes om

nu begynder det vist at sne…:hmpf:

Jo den er vist god nok… Det med kattene er i hvert fald :ok:

1 Synes om

Jeg hørte kattene hviske sammen her til morgen om, at de gerne ville give mig en fødselsdagsgave, så nu er det spændende, hvor stort et budget, de har skrabet sammen :wink:

2 Synes om

Hvor er de søde at bruge af deres lommepenge til dig :wink: