Decembers tanker

Hvor køber man de lodder henne?

1 Synes om

www.buyahunk.com :lol:

kender du ikke den side???

2 Synes om

Brita, har du mulighed for at sende mig et par billeder af hvad du måtte have af hankillinger? Har MÅSKE et sted til sådan en - min eneste bette mand er nemlig reserveret.

1 Synes om

Jeg elsker livet omkring de 3 uger… Man kan begynde at flytte benene hurtigt, hvilket giver fornemmelsen af at løbe :heart_eyes: Bremserne er bare ikke helt udviklede endnu og det er årsag til mange gode grin :laughing:

9 Synes om

Det er en skøn alder :hjerte:

2 Synes om

Bare så FEEEEEDT hvis det holder stik …Mini Mag mod Big Mag …

2 Synes om

Der er ikke noget federe end når tørretumbleren står af 5 dage før jul og vejret er mere end vådt :frowning:

…det skulle da lige være når komfuret står af :blegne:

Det er så fantastisk :frowning:

sjovere med en fyldt kummefryser …been there done that

Man ved at man er kattegal og at ens venner opfatter en sådan, når en veninde som er pakkebud, sender en et billede af en kat hun mødte på sin rute, som var meget kælen og havde vildt blød pels og flotte blå øjne. :hoho: Så vidt jeg kan se, ligner det en ragdoll eller hellig birma, det kan selvfølgelig også være en huskat hvor moren har være romantisk involveret med en af de racer. :tihi:

9 Synes om

Det er dog trods alt til at håndtere, hvis man er hjemme, når det sker - og ikke først opdager det 14 dage senere… :scream::mask:

Jeg har været hjemmefra i ca. 7 timer i dag og jeg ved ikke hvad der er sket herhjemme, men LouLou har et blødende sår på hagen og hun og Spotty bliver ved med, at ryge i totterne på hinanden
Hvis ikke de snart stopper, eller bliver færdige med at slå hinanden ihjel … så gør jeg det fan’me

Amen :nauseated_face:

… gale katte får revet skind… eller noget :s:

… kan de ikke have været lige gode om det, kan de ikke begge være ligemeget “pain in the beeep” som jeg husker dem? Anyway, håber de bliver gode venner og roen sænker sig over både dem og dit BT

1 Synes om

Bare lige et hurtigt spørgsmål:

Er hjertet under indlægget – like – det samme som tak?

Eller kan man takke for indlægget, som før i tiden?

Og hvor gør jeg det?

Hjertet under indlægget betyder lidt af hvert, inklusive tak. Sådan bruger jeg det i hvert fald. Som udgangspunkt er det et “like” lige som på FB.

Hvis du klikker på det lille smilende hoved under indlægget, får du to ekstra muligheder: en grin- og en ked af det-knap.

2 Synes om

[quote=“Enki, post:211, topic:236027, full:true”]Så vidt jeg kan se, ligner det en ragdoll eller hellig birma, det kan selvfølgelig også være en huskat hvor moren har være romantisk involveret med en af de racer. :tihi:
[/quote]

I så fald skal den huskat være en blanding af én af de nævnte racer :slight_smile:

Der kan nemlig kun komme maskede katte hvis begge forældre bærer maskegenet :slight_smile:

:hibiscus: Tak Ingrid :hibiscus:

Jeg brugte det som tak i Silke’s tråd, så det var ikke helt forkert

1 Synes om

Nej, det tror jeg sagtens, folk har kunnet forstå :heart:

1 Synes om