Decembers tanker

Sidder og ser Den eneste ene… Det er simpelthen en herresjov film :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: Måske kan det blive et kuld tema engang :smiley:
Niller, Mulle, Gamala, Stella osv :rofl:

4 Synes om

God bedring til Domino :hjerte: Og :kryds: for at han er på tilbage på posen i morgen.

6 Synes om

Tak…jeg håber det så meget…og hvis han er skal jeg se om jeg kan få taget et foto af ham.
En skør ide…han SKAL sidde på den tomme bagerpose og have sin lille klat smør.:grin:

7 Synes om

Det er feks musikvideo fra youtube, jeg får bare et link mens andre har et billede

@Coon_Danica Vi krydser poter for at han meget snart er på benene igen!

3 Synes om

det sner …ganske pænt…meeeen …radar viser kun en lillebitte klat, så det er nok snart slut igen

Dorte, prøv at sætte et link ind i et indlæg. Eller link til et indlæg, hvor du har forsøgt. Så kan vi bedre kigge på det.

Domino er helt frisk igen :slight_smile:
Første foto viser at han hoppede op på bordet og ventede på at Tommy kom hjem fra bageren :slight_smile:

23 Synes om

Nu hedder jeg ikke Dorte, men dette er et forsøg på at linke en video fra Facebook Den søde ventetid - #20 af Temple_Bar - Opdræt - Kattegale

Prøver lige med en facebook video:

Og hvordan gjorde du så det? For hvis du kan, bør jeg jo også kunne, men jeg får bare blank skærm :frowning:

Jeg har skrevet et svar her:

Det ser i den tråd ud til at du har forsøgt at sætte noget HTML ind, og det kan man ikke i et svar, det er nemlig en sikkerhedsrisiko :slight_smile:

Jeg har brugt “embed”-koden fra Facebook. Det har jeg gjort før med videoer, bare ikke her :slight_smile: Men nu ser det ud til at virke :slight_smile:

Argh! Sidder i toget på vej til Kbh og har bevidst sat mig i stillezonen. Ligeså snart toget kører fra stationen ringer 2 telefoner, og 2 forskellige kvinder sætter sig til at tale. Jeg tænker, at måske er det bare en enkelt samtale og forsøger at være tålmodig. Måske har de ikke set det er stillezone. Kvinderne lægger på, men kort tid efter ringer den enes telefon igen. “Næh goddag, hvor hyggeligt du ringede. Ja jeg sidder i toget, så jeg har god tid til at snakke.” Da vælger jeg så høfligt at lægge min hånd på den nok 70±årige kvindes arm og sige “undskyld, du er nok ikke klar over det, men det her er en stillekupe, så her må man ikke tale i telefon”. Kvinden verfer vrissent min hånd væk og siger: “Ja,ja det ved jeg godt!” Hun taler lidt videre og fortæller personen i den anden ende at hun hellere må lægge på, for der er en emsig passager som skælder ud. Jeg ignorerer det. Men så henvender hun sig direkte til mig: “Er du meget sart eller hvad? Det må du jo være! For jeg har fødselsdag og så vil der jo være folk der ringer!” Dyb indånding fra min side. Siger tillykke med fødselsdagen, og at det da er dejligt at folk runger til hende. Men at så skulle hun jo min sidde i en anden kupé. Hun vrisser lidt, men rejser sig og går.

Og så kommer det dumme. Her sidder jeg tilbage med ondt i maven og føler mig mere stresset, end hvis jeg havde sat mig i familiekupeen fra starten af.

Undskyld den lange smøre, men jeg havde simpelthen brug for lige at få læst op for knuden i maven…

Er linket til videoen sat på en linje for sig? Hvis ikke, så er det nok problemet :slight_smile:

Ja, men den er mere tænkt til at bruge på ens egen hjemmeside :slight_smile: Discourse tillader ikke HTML (embedkoden er HTML), fordi man kan gøre alle mulige ting, både gode og dårlige med HTML, så det er det nemmeste og det sikreste slet ikke at tillade det :slight_smile:

2 Synes om

Kram! Du burde slet ikke have det dårligt nu - hun skulle tværtimod skamme sig over sin manglende pli :frowning:

11 Synes om

:kram:

Jeg hader også sådan noget! Både den totale mangel på respekt hun udviser, og at tage konfrontationen.
Jeg håber du kan slappe lidt af på resten af turen, og at knuden i maven snart forsvinder. :slight_smile:

5 Synes om

Du skal slet ikke have ondt i maven! Den fruentimmer reagerede totalt forkert og uhøflig!

Jeg er selv kommet til at snakke i en stillekupé, fordi jeg ikke havde set, jeg var i den. Da en sagde det lige så pænt, som du gjorde, sagde jeg undskyld og skiftede kupé! Det er det, man bør gøre, hvis man vil snakke.

:kram:

8 Synes om

Sådan får jeg det også, hvis jeg engang imellem gør sådan noget. Og det går ikke over, selv om jeg ved, jeg har retten på min side.

Jeg håber, det hjalp lidt at få det sagt højt - eller hvad man nu skal kalde det. At få det skrevet ned.

5 Synes om