Decembers tanker

Taaak for de søde svar, @Temple_Bar, @Tea og @Lykke! Det var lige det jeg trængte til at høre, for det var netop det jeg prøvede at sige til mig selv. Og det er bare nemmere at lytte efter og holde fast i det, når andre tænker det samme. Jeg bliver sgu altid så overrasket - og forvirret - når mennesker reagerer så fjendtligt på noget.

7 Synes om

Tak Ingrid! Nej, det går nemlig ikke bare lige over. Men det hjalp at skrive det - og at vide, at andre tænker ligesom mig. Og at minde mig selv om, at hendes syn på mig i den situation siger mere om hende end om mig. Så nu er knuden mindre, og jeg vil forsøge bare at nyde, at jeg er på vej til frokost med to gode veninder. Og så håber jeg da, at kvinden får en god fødselsdag trods alt. :slight_smile:

8 Synes om

Om ikke andet har du givet hende noget at bitche over i telefonen med veninderne :muhaha:

2 Synes om

Åh det var godt at høre og se! :hjerte:

5 Synes om

Håber mavepinen lige så stille går over. Det er den slags fruentimmere der giver én lyst til at råbe “så hold dog kæft kælling” ad…!! Nogle gange har man ikke behov for at høre alle deres fødselsdagshilsener - det er jo derfor man har opfundet stillekupeer…

5 Synes om

:kram:
Du har helt ret i, at det siger mere om hende end dig! Håber du får en rigtig hyggelig frokost og en rolig hjemtur til den tid!

2 Synes om

håber de finder fyren …og ikke bare siger fyyyy…det kunne jo være hvad (hvem) som helst der var gået i

Ulovlig rævesaks

Sidder her og nyder morgenstilheden sammen med misserne. Havedøren er åben, så de kan rende ud og ind lidt, som de vil. Hanen oppe på gården galer løs, og der er en due der kurrer. Ellers kan jeg kun høre tastaturet (og min tinnitus), mens jeg skriver. Misserne har fået en solid morgenmad og sidder begge to på sofabordet bag ved computeren og vasker sig grundigt. Ud vil de helt sikkert først, når jeg engang fryser for meget og lukker havedøren :slight_smile:

Der er så dejligt herude på landet :wink:

5 Synes om

Skulle de finde vedkommende, koster det sikkert bare en bøde på et par hundrede :angry:

Nogle gange kunne man godt ønske at steder som helvede eksisterer…:japanese_ogre:

Stakkels kat hvis den har gået med den om benet siden 7. december :cry:

sakse har været ulovlige i hele EU i…30 år ca.
alligevel er der jævnligt dyr der går i dem

  • det er vel 1½ år siden et barn fik fingrene i en …i en sandkasse i Kolding

For F… i H…, tak til mine kollegaer, ny mødetid d.1/1 er kl 02
tak for L…

Så er der kun en vej, jo hurtigere fuld jo hurtigere i seng, skål og skide være med det.

Godt Nytår til Alle

Jeg sov ikke så meget som ét sekund natten til i går, så stod op igen ved 5-tiden, lavede en kande stærk kaffe og tog en speedpille (lægeordineret - bevares :wink:) og så holdt jeg den ellers kørende frem til kl. 19 i går … der var batteriet ved at være temmelig fladt.
Gik i seng kl. 20, sov til midnat og var derefter vågen i et par timer (hvor jeg læste en bog færdig), lagde mig til at sove igen og er vågnet her kl. 14!
Har lavet kaffe (ingen speed i dag) og givet kattene mad … jeg tror kun vi var et splitsekund fra, at de begyndte at gnave i mig i sengen :surrender:
Skal heldigvis intet i dag og ingen steder i aften, så det gør ikke noget, at jeg ligner noget kun en meget sulten kat ville slæbe med ind :cool:

Godt du ikke blev spist af misserne! :fearful:

1 Synes om

Ja … de de skal helst ikke spise noget der indholder SÅ meget sukker! :s:

3 Synes om

Du lyder til at være rigtig sød :heart_eyes:

2 Synes om

Jeg spiste det meste af en pakke Mozart-kugler, inden jeg gik i seng :yum:

1 Synes om

WTF…? “Det meste af”??? Amatør :slem:

2 Synes om

Jeg var træt :surrender: … men så var der i det mindste noget spiseligt i huset, da jeg stod op :rock:

@Trine , du skal overhovedet ikke have det dårligt, DU har bestemt ikke gjort noget forkert. En anden gang hvis du vil undgå at tage dig af det så gå ud og find en togfører og fortæl ham/hende det så ordner de det. Forhåbentlig har sådan en madamme mere respekt for en uniform end hun åbenbart har for en pæn henvendelse fra et medmenneske.