Digestive care og exigent

Jeg må indse, at vi har fået slæbt mere RC til huse end de to små katte nogensinde får sig tygget igennem herhjemme.

Jeg har både en 10 kg RC Digestive Care og en 4 kg RC Savour Exigent “for meget på lager”.
Det hele går for 300,- samlet, eller 250,- for 10 kg og 100,- for de 4 kg :slight_smile:
Holdbarhedsdato er en gang sidst i 2018, så vidt jeg husker, men jeg finder lige et billede af det i aften.

Jeg er egentligt bare interesseret i, at andre får glæde af det, da mine som sådan er ganske tilfredse med det, men de har bare en masse andet RC de skal tygge sig igennem også. Så lejligheden slår ikke helt mål med det nødvendige opbevaringsplads, der er krævet for alt det foder jeg har fået slæbt til huse - og kattene bliver vist (mere) for tykke, hvis de skal nå at komme igennem det hele inden holdbarhedsdato :tihi::ups:
(de næste 8-10 måneder skal jeg vist kun købe vådfoder og grus - tørfoderet er vi så rigeligt dækket ind med :høhø:)

Det befinder sig i Aalborg.
Det hænder jeg skal andre steder hen i nærområdet og kan tage det med, men de næste par udstillinger er jeg selv passager i en andens bil, så der vil jeg ikke kunne være sikker på, at der er plads til at tage det med desværre.

Det vil vi gerne købe :slight_smile:

Det vil vi gerne købe :slight_smile:

Dejligt :smiley:

smid evt en pb eller fang mig på facebook - så kan vi lige aftale nærmere.
Jeg kan jo evt droppe det af en dag, når jeg alligevel har bilen startet :slight_smile: