"Dit emne minder om"

Hver gang jeg laver et nyt opslag, får jeg en irriterende blå blok, der fylder ca. 1/3 af billedet med - for mig - fuldstændigt irrelevante oplysninger om andre tråde, der ligner min.

Lige med dette opslag kunne jeg finde esc-knappen, men med det, jeg lige har forsøgt at lave, var den ikke at finde og så er det altså umuligt at skrive et indlæg.

Kan man på nogen mulig måde slå den funktion fra? Please!!

3 Synes om

Jeg ved ikke, om funktionen kan slås fra, men det kan @RuneS sikkert finde ud af?

2 Synes om

Det burde være slået fra nu.

Jeg vil dog godt tale lidt for den, men det er måske mere et spørgsmål om hvordan man foretrækker forum skal køre, om på det område holder jeg mig helst udenfor :wink:

Nogle oplever det som irriterende at nye brugere kommer ind og stiller det samme spørgsmål som mange andre har stillet før, uden først at søge efter om det kunne være tilfældet. Så blokken er et forsøg på at sige “Du er ved at skrive om noget som vi tror andre allerede har skrevet om, kunne du måske bruge svaret derfra”.

Men for det første er det ikke noget jeg selv har oplevet som det store problem på kattegale og for det andet, så er folk jo typisk så glade for at komme med deres holdninger at de gerne skriver dem igen :wink:

4 Synes om

Haha, Rune - det har du sikkert ret i :slight_smile:

Jeg tror også, at tanken med funktionen er fin nok. Den virker bare ikke rigtigt. Jeg ved ikke helt, hvad det er, systemet bruger som sammenligning for at finde frem til lignende emner, for jeg har som regel svært ved at se lighedspunkterne.

Jeg er helt holdt op med at kigge på blokken, fordi jeg ikke kan bruge den til noget. Jeg slår den bare fra. Det er ikke et problem på computeren, men jeg kan sagtens forestille mig, det er et irritationsmoment på mobilen.

Derfor synes jeg, det er okay at slå den fra. Hvis systemet så efterhånden udvikler en højere IQ (eller AI), kan vi jo overveje at slå den til igen.

5 Synes om

I mit tilfælde var det vist “TICA”, der udløste det :slight_smile:

Men det er uden tvivl en ting, jeg har været ved at få spat af, så tak til @RuneS for at have slået den fra nu :slight_smile: Jeg bruger aldrig KG eller specielt mange andre hjemmesider på mobilen, så jeg kan afsløre, at det også kan være et problem på computeren - simpelthen fordi det ikke alene fylder en stor del af mit skrivefelt, jeg skal også aktivt gøre noget for at få det til at gå væk.

1 Synes om