Div. kattebøger

Jeg har været igang med den helt store oprydning og har nogle kattebøger som søger nye hjem.

Prisen kan vi snakke om.

Jeg sender gerne mod at du betaler portoen.

Kan ellers afhentes i Albertslund eller bringes ud i Storkøbenhavn mod en kop kaffe.

Alle bøger kommer fra ikke ryger hjem og har tilbragt det meste af deres liv på en hylde i reolen.

Jeg forsøger desperat at få lagt nogle billeder op…

Hvad tænker du for Karen Pryor bogen? :slight_smile:

Porto :blush:

Hvad skal du have for Nio Liv? Ikke at jeg kan svensk, men det er en fin bog og den vil sikkert gøre sig godt i rafflet :slight_smile:
VH
Susanne

Jeg vil gerne købe Yann Arthus-Bertrand bogen.

Jeg kan godt tage bøger med til udstillingen i Nyborg.

Jamen - skal jeg ikke bare aflevere alle bøgerne hos @velfa så kan hun tage resten af bunken med til Nyborg.

Så kan @Eva_K hente sin bog der og @Susanne_W kan få resten til raffel ?
Hvad siger i til den plan ?

Må jeg måske få lov til at sætte min brede mås på cat vs. cat? :ups:

Ja selvfølgelig.

Kommer du til Nyborg eller skal du have den sendt ?

@velfa tag dem gerne dem alle med til Nyborg; jeg kunne godt være interesseret i et af dem.

Jeg kommer til Nyborg :slight_smile:

Hvad skal du have for den?

Jeg synes Nyborg lyder som en plan - rafflet vil gerne overtage dem, der ikke er afsat til anden side :slight_smile:
VH
Susanne

Jeg skal ikke have noget for bøgerne - støt hittekat eller fip raffel istedet for.

I ved nyt godt hjem er vigtigere end prisen :wink:

Jeg aftaler med @velfa at få bøgerne ind til hende så tager hun dem med til Nyborg og så må i finde hende der.

6 Synes om

Jeg tager gerne alle bøgerne med.

Alle kender mig, for det er mig, som ejer den syngende badeand. :klappe:

6 Synes om

Super fedt, jeg siger ja tak! :slight_smile:

Hvis de er ledige vil jeg meget gerne aftageCats og Why does my cat? udover den af Karen Pryor :slight_smile: Hvis jeg må :slight_smile: