Du vil altid være elsket min Isabella

I dag har himlen fået sig en ny smuk stjerne :ked:
Min lille Isabella fik fred :hjerte:

Jeg har stadig ikke forstået det, hvilket nok egentlig er meget godt :ked:
Men hun efterlader et kæmpe tomrum i vores lille familie! Heldigvis lever mindet om hendes varme og kærlige personlighed videre i mit hjerte :hjerte:
Hun har reddet mit liv, da jeg mest af alt havde lyst til at opgive kampen. Vi passede på hinanden :inlove:

Når hun er kremeret kommer hun herhjem i en urne :hjerte: Så føler jeg stadig, at en del af hende er hos os. Og jeg kan fortælle hende om alle de gode, sjove, sørgelige, hårde, dejlige mv. ting, fremtiden byder på :hjerte:

Jeg er dog taknemlig fordi, jeg fik lov at kende hende :hjerte: Uden hende havde Ida heller ikke boet her! Selvom det gør så forfærdelig ondt, ikke at kunne kramme og kysse hende mere, så har de aftryk hun har sat i mit hjerte, ændret mit liv :hjerte:

Tak min lille pige - og hvil i fred :hjerte:

:lys:

Det gør mig forfærdeligt ondt, at du har mistet Isabella. :ked:

:lys:

Hun vil dog altid blive husket og elsket, for hendes skønne personlighed og evne til at hjælpe dig. :hjerte: De kære katte efterlader dybe poteaftryk i vores hjerter og vores liv er blevet bedre, fordi de har givet os så meget kærlighed, når vi har haft mest brug for det.

Du og Ida må passe godt på hinanden. :klappekat:

:kram:

Det gør mig ondt :ked:

Et :lys:for din smukke pige

:kram:

:lys:

:lys:

:lys:

:lys:
Det gør mig uendeligt ondt for dig, Malene. :ked:
-kramer

Det gør mig ondt :trøste:
:lys:

Det gør mig så ondt for dig :ked:
:lys:

:lys:

Andreas

:lys:

Åh nej Malene, hvor er ked af at læse det

:lys:

:lys:

hvil i fred smukke isabella

:lys:
og stort trøstekram til dig Malene
-kramer

:rip:

Det gør mig ondt :kram:

:lys:

Søde Isabella du er en kat man aldrig glemmer når man først har hørt om dig, for din mors beskrivelse af dig har sat bpotespor i mange mennesker… du bliver aldrig en kat folk glemmer, du har åbnet dører til at andre vil kunne give deres killinger et liv med et menneske som har særlige behovfor sin kat…

Ikke alle er som din mor men nøj hvor har dig og hende passet sammen som et ærligt ægtepar eller en mor og hendes barn…

Isabella du vil blive savnet af flere end man regner med og din stjerne må blive kæmpe stor…

Sov sødt søde pige, det var ikke dette vi håbede på, for du skulle havde levet i 50 år… men du har udrettet miraklet og givet mere kærlighed end man måske kunne forvente…

God rejse Isabella hils alle de andre misser du møder som er savnet og elsket

:kram: