Dumpede killinger

Jeg vil så gerne hjælpe… en af dem der har købt killing hos mig da jeg var plejefamilie for Simbagruppen (organisation for hitter) har i formiddag kontaktet mig, i morges fandt hun 3 killinger på hendes mødding, smidt af GRRRRRR, hun har dem nu i hendes sadelrum, de er okay tamme og bruger bakken fint, det er 2 drenge og en pige, de vejer mellem 1030-1270 g så de er næsten klar… de er fundet i Bording, melle, Silkeborg og Herning, desværre har hun ikke tiden til at finde nye hjem ej heller økonomien til at de får fuld pakke…pigemissen er meget kælen, drenge lidt reserverede, men de vil gerne lege så de er på vej i den rigtige retning. Ann har i forvejen selv 3 kastrater inde samt en tilløber udenfor i stalden…sidder der nogen herinde der kan / vil hjælpe,

2 Synes om

Hvor befinder de sig nu?
i bording?

ja de er i Bording

Okay.
Jeg bor nemlig i Bording, men har ikke økonomi til at give dem fuldpakke heller desværre, men er lige gået i tænkebås om, jeg kender nogle, som kan hjælpe.

1 Synes om

jeg har adressen og telefonnummer hvis det er, du skriver bare hvis du får brug for det

1 Synes om

Har hun prøvet at snakke med Brande internat?

jeg ringer lidt rundt i morgen efter job, jeg har fri kl 13

1 Synes om

Det lyder godt. Det er forfærdeligt, folk gør det!

ja, jeg er glad for at de i det mindste blev dumpet et godt sted, Ann er selv i gang med at søge også, men hun kontaktede mig da jeg er den plejemor hun fik kat fra, og selvfølgelig gør jeg hvad jeg kan for at hjælpe

Det er så dejligt, når folk vil hjælpe. Hvor var de blevet dumpet i Bording? Ved du det?

Bordinglund 3

Vores alle sammens hittekatte mor Brita Rodam har tilbudt at stå for det økonomisk…Tusind tak, så kommer der da ikke uønskede killinger fra disse

4 Synes om

Har Brita brug for et tilskud, så giver jeg gerne et bidrag :cat:

1 Synes om

hvis du nu køber nogle nullerputsenge på næste udstilling så er det win win tror jeg

Jeg kommer desværre aldrig på udstillinger :frowning:

jeg har skrevet til dig privat Eva og hvis din kat mangler en af de berømte nullerputsenge så sender Brita gerne…tjek hendes side ud her hittekat.dk

Hvor er det en fantastisk opdatering. :grinning:

2 Synes om