Dumt spørgsmål

Hvordan skriver jeg en besked til en bruger (privat)

2 metoder:

Klik personens navn i en tråd og vælg “Besked”. Du kan evt søge på personens bruger navn for at få en tråd frem vedkomne har brugt, så du kan komme til at klikke brugeren.

eller

Klik dit lille billede øverst til højre for at åbne menuen (ved siden af søg og de 3 streger) og klik på brevet. Det vil tage dig til din indbakke. Derfra kan du så klikke på “Ny besked”, her skal du så selv skrive ind modtagers brugernavn.

Prøv at tryk på vedkommendes navn i en tråd, så kommer der en firkant hvor der i øverste hjørne er et blå felt hvor der står besked (i min verden den nemmeste måde)

Ellers trykker du på dit billed i højre hjørne og så brevet der kommer op øverst

Tak for hjælpen

Jeg forsøger, men jeg er vist ikke en ørn herinde

endnu engang tak for hjælpen

Nu lykkedes det, måske min nyoprettede bruger var lidt længe om at blive helt opdateret

Ved ikke om det virker nu? Men hvis det stadigvæk ikke virker kan det være fordi du er helt ny bruger. Man skal optjene lidt privilegier før man kan skrive private beskeder. Du kan læse mere om det her i denne tråd som en af administratorerne har oprettet om det.

Der står bla. følgende (sakset fra den tråd jeg linker til).

Brugere på niveau 0 kan ikke:

Sende en privat besked til andre brugere
”Svare som nyt emne” via Link-knappen
Markere indlæg med flag (rapportering)
Poste mere end 1 billede
Poste vedhæftede filer
Poste mere end 2 links i et indlæg
Have links i ’Om mig’-feltet i deres profil
@nævne mere end 2 brugere i et indlæg

1 Synes om

Mange tak - ja det er nok derfor