Earned ... hvad er det?

Hej KG.
Jeg får en del beskeder som dem på billedet herunder. Hvad betyder de/det? Og når jeg klikker på dem, står ‘den’ bare og snurrer, der sker ikke rigtig noget!

Ha’ en god dag :slight_smile:

Hilsen fra

Frank

@galath kan du hjælpe her? Jeg kan huske jeg har læst noget om det men ikke hvor.

Er der ikke noget med at den der “forum katte robot” forklarer noget af det?

Det er badges, som du har fået på den ene eller anden måde. For mig virker det desværre heller ikke at gå ind ved at klikke på notifikationen. Måske noget @RuneS kan forklare/fikse?

Hvis du går ind i burgermenuen ved siden af dit billede, så er der et punkt, der hedder badges. Derinde kan du se både hvilke badges, du har fået.

2 Synes om

Dig og dine burgere :wink:

1 Synes om

Jamen, det hedder den altså :upside_down_face:

2 Synes om

Jeg har rettet oversættelsen så den i stedet for earned siger tildelt, så er der i hvert fald styr på den del :slight_smile:

Jeg har desværre ikke en god forklaring på hvorfor det er så langsomt, hos mig kommer den dog frem efter at have snurret i lidt tid.

2 Synes om

Hej Rune.
Så langt, så godt. Men jeg ved stadig ikke hvad jeg skal bruge dem til - altså om det har nogen praktisk betydning ift. brugen af KG, eller om det ‘bare’ skal opfattes som en form for duelighedstegn … altså som Knivmærket, Bålmærket - og hvad jeg ellers fik raget til mig da jeg var spejder som barn LOL

Ha’ en god aften alle sammen, jeg er simpelthen blevet sulten for sjov - så nu dabber jeg i BURGER King :wink:

Det er fuldstændigt et duelighedstegn så andre kan blive imponerede når de ser din profil :slight_smile:

2 Synes om

FEDT! Min mor har altid sagt at jeg nok skal blive til noget en dag … jeg synes sg* bare det er lidt sent i mit liv det skete :slight_smile:

Nu har Lykke og Rune jo svaret på, hvad det er. Jeg vil tilføje, at siden også dukker op her hos mig, når den har snurret lidt. Så jeg tror måske, den virker, men at man skal have lige så meget tålmodighed som man almindeligvis skulle på gammel KG med alle sider :wink: Når Rune ikke kan forklare, hvorfor det er langsomt, gætter jeg på, der ikke er så meget at gøre ved det.

Og så vil desuden tilføje, at vi et efterslæb med oversættelse der. Det ved jeg godt. Det står på listen, men altså … Nu har Rune i det mindste oversat earned, så det er blevet forståeligt, men der er mange af de enkelte badges, der ikke er oversat endnu. Det er ikke glemt, så det kommer nok hen ad vejen :slight_smile:

Og ja, det hedder altså en burgermenu! :stuck_out_tongue:

Tak for svarene - jeg ender med at blive general :slight_smile:
OG I skal da ikke snydes for den old-school burgermenu I fik mig påduttet meget mod min vilje :slight_smile:

Ha’ en god aften :wink:

3 Synes om