Einstein og damerne

Min hukommelse er godt nok ikke for god, men decideret putning mindes jeg ikke mellem de to. Alba tvang Fnuggi til at putte lidt i ny og næ. :slight_smile:
Men jeg har faktisk tænkt at af de katte Ellie har boet sammen med, har hun uden tvivl fungeret bedst med hankatte. Det er et lidt tyndt grundlag at vurdere noget på, eftersom Alba er den eneste hunkat hun har boet med - men måske? Der har aldrig været problemer med hankatte.
Og når naboernes katte er ude på terrassen, er det også udelukkende hunkattene hun reagerer (negativt) på.

Nå, men Ellie har jo tendens til at være ængstelig og derfor reagere aggressivt - men det er blevet SÅ meget bedre, efter at hun er begyndt at putte med Einstein. Så selv katte reagerer positivt på katteterapi. :smiley:

8 Synes om

Ahhh ja, det var mig der blandende det sammen, det var Alba og Fnuggi. Hvilket jo også giver mening, for Einstein blev jo købt for at Alba fik en ny putteven.

1 Synes om

Der sker mirakler herhjemme!

11 Synes om

Jeg kan se at sidste video er fra maj, og det er jo ikke fordi der har været konstant bunkeputning og glade dage siden da.
Faktisk hører det man så i videoen så meget til sjældenhederne, at da min kæreste i weekenden sagde at han havde været oppe om natten, og set Alba og Einstein i samme nullerputseng, hvor Einstein vaskede Alba og hun bare nød det, tænkte jeg “æh, jeg ved ikke hvilke ting din søvndrukne hjerne har digtet, men dét der er ikke sket!” :joy:

Men åbenbart, jo. Nu sker det jævnligt, hvis ikke dagligt, at de putter/vasker. :smiling_face_with_three_hearts:

Ikke alene hopper han bare op i vindueskarmen til hende (uden at hun flegner), de hygger også bare. Ikke noget pjat. Efter 14 måneder, kan jeg næsten ikke tro det.

Einstein har stadig liiige rigeligt krudt i røven til at damerne synes han er helt okay, men vi nærmer os! :smiley:

16 Synes om

Yay :thumbup:

1 Synes om

Det er da fedt :blush:

1 Synes om