En lille fin slange :)

Niels søger sig et nyt hjem :slight_smile:
Niels er en slange af arten Lampropeltis Getula (Floridana, så vidt jeg husker).
Han er fra foråret 2016, så kun lige omkring 1 år gammel.
Han fungerer fuldstændigt problemfrit, spiser som han skal og skifter ham uden problemer - Niels er en nem slange uden bøvl. :slight_smile:
Tempoer er meget overkommeligt og hans slutstørrelse bliver, så vidt jeg har fået info om, kun omkring de 120 cm. Ganske overkommelig fin slange, som heller ikke kommer til at kræve et giga terrarium :slight_smile:

Han sælges udelukkende fordi min interesse har nørdet sig over til min rosenboa og dionesnog og derfor har jeg ikke den store glæde af Niels mere.
Niels her heldigvis “lige lykkelig”, men han sættes til salg i håb om, at en anden derude måske synes han er fin slange, som de lige står og ønsker sig :slight_smile:

Niels sælges for 500,- - en lidt billigere pris kan der tales om, hvis han finder sin nye ejer hurtigt :slight_smile:
Han befinder sig i Aalborg, men kan komme med til Sjælland den første weekend i juni, og bevæger mig ellers ofte vestover til Thy her hen over sommeren :slight_smile: (og til de fleste jyske katteudstillinger :slight_smile: )
Hans nuværende kasse kan følge med uden merpris, men man skal være obs på, at den snart bliver for lille til ham, så det vil kun være midlertidig bolig for ham :slight_smile:

Billedet er fra i dag, så det giver lidt indtryk af hans nuværende størrelse :slight_smile:
(jeg har liiiidt store hænder dog :ups:)