En lille russer

Ja tiden kommer til at føles lang, åh gkæder mig til opdatering når hun er vel ankommet! :smiling_face_with_three_hearts::heart_eyes:

1 Synes om

Tillykke :flag: Kan godt forstå du er spændt :slight_smile:

1 Synes om

Jeg holder vejret så jeg er lige ved at gå i brædderne :grinning:
Det ser ud til Anoushka allerede kommer til Danmark på mandag :rundtosset::hjertehop:
Jeg havde forventet en noget længere leveringstid, men uuuuhhhhhhhh :rundtosset::rundtosset::rundtosset:
og så får i lige et billede af hende som bette pige :hjertehop:

24 Synes om

Hvor er det godt! :smiley: Jeg kan godt forstå, at du glæder dig. Jeg glæder mig til at læse og se meget mere til hende. :slight_smile:

1 Synes om

Så gør vi for alvor klar til den bette fis kommer :hjerte:
Ekstra bakker støves af så hun ikke skal lede efter wc :blush:
Nullerputter placeres strategisk så hun har gode steder at holde opsyn :slight_smile:
Jeg er totalt i redebygger mode :smile: :rolleyes:

16 Synes om


Og den mindste nullerput i huset, der aldrig har været god nok, er nu pludselig den bedste ever :laughing:

15 Synes om

Moooooaaaaar, seeeee mig! Du skal ikke kun se på den der lille gnom på billederne. Jeg er stadig en bitte lille sød killing :pleading_face:

7 Synes om

Endelig efter jeg nu har lovet mig selv at jeg aldrig, som never ever skal bruge kurer mere… kom Anoushka hjem :hjerte:
Hun er dælme kær og fuld af selvtillid :slight_smile:
Sugieh har dasket lidt til hende da hun talte lidt grimt og da Brian fandt ud af hun ikke er farlig har han givet sig til at synge for hende :smile: så alt går efter bogen og jeg er glad hun endelig er hjemme :hjertehop:

24 Synes om

Det er sgu’ også noget af en tur, at udsætte sådan et bette pjok for - men hun ser nu ikke umiddelbart ud til, at være blevet uopretteligt traumatiseret af seancen… :wink::ok:

3 Synes om

Tillykke med at hun endelig er hjemme.

Var det fordi det var gået dårligt at du ikke vil bruge kurer mere?

1 Synes om

Det er en lang historie jeg nok skal fortælle om, men jeg orker det ikke i aften :slight_smile: De sidste dage har været helt tossede :slight_smile:

4 Synes om

Stort tillykke med hende igen :smiley::smiley::tada::tada:

1 Synes om

Hun ser SÅ sød ud! :heart_eyes: Endnu engang tillykke med hende.

1 Synes om


Nu nåede vi til enden af dagen :slight_smile:

23 Synes om

Bedårende, simpelthen bedårende. Stort tillykke :flag: med hende. :smiley:

1 Synes om

Hvor er hun kær :heart: Og hun føler sig vist ganske tryg der oven på sit nye menneske :slight_smile:

1 Synes om

Velkommen til Danmark, søde pige :hjerte: :hjerte:

1 Synes om

Mange tak for tillykker :slight_smile: jeg er så glad for hende :slight_smile: Til morgen var hun rigtig landet der var rally :smile: og da de var færdige skulle hun liiiige…


Og så enedes de også om det :smile:

16 Synes om

Er du sikker på at du har fået ny kat??

1 Synes om

Du mener vel: Er du sikker på, at DU har fået ny kat? :hoho:

1 Synes om