En lille russer

Tror du ikke lige så godt, at du kan opgive på forhånd? :tihi:

1 Synes om

Jo :upside_down_face:

Jeg føler mig virkelig overset og tilsidesat… selv gamle Sugieh… :pleading_face:


Til gengæld er det jo veldokumenteret at der er plads til en mere… mine arme og ben er jo fri til at tage mig kærligt af en også :face_with_hand_over_mouth:

18 Synes om

Der er da rig plads til 3 mere :wink:

3 Synes om

Det er med at se det positive i situationen :wink:

2 Synes om

Har først set denne skønne og mega sjove tråd nu. :klappe: Hvor er hun dejlig. Tillykke med hende! :lovelove:

1 Synes om

Det er sjovt som man ubevist ender op med en type kat… :slight_smile:
Anoushka er dælme også dampbarn :laughing:
Hun har sovet hos sin Far hele eftermiddagen på sofaen (den her gang tilgodeså Brian mig i en times tid) :smile:
Siden aftensmaden er gået AMOK! Hun har kravlet i gardinerne men dér trækker selv Lars grænsen :face_with_hand_over_mouth: Anoushka er bare fuldstændig ligeglad med at få “skæld ud” af ham, for det foregår i armene med en sød stemme fortalt at det må man sørme ikke :dokdok::smiling_face_with_three_hearts:

9 Synes om

Lars har fået sit liv beriget på en måde, han bare aldrig havde forestille sig :hoho:

3 Synes om

Det må man sige :smile:
Det er heller ikke sjældent at der falder en bemærkning i familien omkring Lars og hans katte :laughing:
Jeg spår, men det afviser han blankt, at om 10 år er han med på show :face_with_hand_over_mouth: Han skal bare have det latente behov vækket :laughing: :smiling_face_with_three_hearts:

7 Synes om

Han var jo med i Polen sidste år. Han kan jo bare undskylde sig med at han er vores chaffut :wink::wink:

1 Synes om

Det lyder ret bekendt, mon han er i familie med Knerk :tihi:

1 Synes om

Jeg tror ikke, man kan forberede sig på at bo sammen med Luise :tihi: :klappe:

4 Synes om

:laughing: på en eller anden måde tager jeg det som et kompliment :laughing: :tak:

2 Synes om

Det kunne da heller ikke være andet :kissing_heart:

1 Synes om


Vil det være forkert at antage dette vil ske hjemme, når jeg tager Brian med på en udstilling :laughing:

11 Synes om


Der er kommet en ny lille sokketyv i huset :hjerte: men det gør ikke noget… så længe hun ikke kommer i tanke om de skal druknes :relaxed:

17 Synes om

billede billede
Jeg synes hun er blevet en smuk ung dame :heart_eyes: Jeg håber sådan hun kommer til at leve ligeså godt op til moderskabet som hun gør til dampgenet hos mine tidligere piger :grin:

22 Synes om

IMG_4868
Jeg er måske ikke helt objektiv, men jeg synes hun er sådan en fin lille missepige :heart_eyes:

21 Synes om

Ja ja godt hun forhåbentligt gror sig nogle ben om et par dage for ellers kan det da godt være jeg må registre som Munchkin i et andet forbund :laughing:

12 Synes om