En praletråd for de kreative ;-)

Arbejder på et par julesokker til husets hunde (ikke hos mig. Vi har ikke hund mere).

[QUOTE=Babette;1264681]Arbejder på et par julesokker til husets hunde (ikke hos mig. Vi har ikke hund mere).
[/QUOTE]

Hvor bliver de flotte! Sikke et kæmpe arbejde :slight_smile:

en seng til kattene

[QUOTE=cæsar;1264997]en seng til kattene
[/QUOTE]

Hold da helt op…! Hvor er den flot :thumbup:

I dag lærte jeg at hækle :smiley:

Det er i teorien en coaster… Meeen den er vist til shotglas :ups:

Det tog kun en masse eder og en del YouTube videoer at få den lavet :tihi:

Efter at ha hæklet en masse katterøve i forskellige størrelser…

Har jeg i dag hæklet en bold og en meget meget meget meget meget lille hval :smiley:

[QUOTE=Lykke;1265725]Efter at ha hæklet en masse katterøve i forskellige størrelser…

Har jeg i dag hæklet en bold og en meget meget meget meget meget lille hval :smiley:

[/QUOTE]

hvor er du go’! :thumbup:

[QUOTE=Babette;1264681]Arbejder på et par julesokker til husets hunde (ikke hos mig. Vi har ikke hund mere).
[/QUOTE]

Nu mangler de 2 til et par dejlige hunde finishen et bad og stroppen til at blive hængt op i.

[QUOTE=Babette;1265946]Nu mangler de 2 til et par dejlige hunde finishen et bad og stroppen til at blive hængt op i.

[/QUOTE]

De er bare vildt flotte og søde! Laver du på bestilling? :slight_smile:

Ja jeg laver på bestilling. Interesseret send mig en pb. Desværre er der ikke tid til flere sokker i år men jeg har en venteliste til 2016. På ventelisten er der julesokker med navn til to- og firbenede.
Pris kæledyr 200kr alt incl
Pris 275kr alt incl for en som denne

Ikke 2 sokker 100% ens

Når de flytter ser de sådan her ud fx

[QUOTE=Babette;1265972]Ja jeg laver på bestilling. Interesseret send mig en pb. Desværre er der ikke tid til flere sokker i år men jeg har en venteliste til 2016. På ventelisten er der julesokker med navn til to- og firbenede.
Pris kæledyr 200kr alt incl
Pris 275kr alt incl for en som denne

Ikke 2 sokker 100% ens

Når de flytter ser de sådan her ud fx [/QUOTE]

De er vildt flotte! Jeg er meget imponeret og da jeg selv hækler rigtig meget kan jeg godt regne ud ALT det arbejde og tid du ligger i Julesokkerne :slight_smile: Jeg vender nok tilbage næste år, da de bare er så fine.

Det er du meget velkommen til MEN vent ikke for længe der er allerede 14 sokker på ventelisten.

Enden på 1 års arbejde. Et sengetæppe på 2,5 X 2,8 meter ca.

Er der en der kan hjælpe mig med en opskrift og mønster på disse to


Puden burde du kunne lave uden et egentlig mønster, hvis du har en idé om størrelsen …

mon ikke kasketten kan hækles som en rund skål, og så hækle en flip på?

Str. må du kunne måle dig til på barnet eller spørg på nettet i mødregrupper

Så har jeg været i gang ved symaskinen og lavet lidt til barnebarn nr 2

Hvor er det flot, Jeanette :ok: Du er da vist lidt handy med en symaskine :slight_smile:

Takker, har syet siden jeg var 14 - og har gennem tiden får syet rigtig meget, dog syr jeg ikke så meget dagligdags tøj, men nyder at sy det lidt specielle. de senere år er det bla. blevet til 2 gallakjoler til datteren, et sæt til mig selv - 3 konfirmations kjoler er blevet lavet om til dåbskjoler

Jeg mangler lige at få lavet ammepuden, så glæder mig til at se de unge reaktion, faderen ved endnu ikke hvilket stof der er købt, han er mekaniker :slight_smile:

Så blev jeg færdig med mit første Christel Seyfarth-projekt:ok:

Venligst
Dorthe