En praletråd for de kreative ;-)

her er lidt billeder



Jeg udstiller (for gud ved hvilken gang) på Censurfri Udstillingen i Randers og har i år disse tre akrylmalerier med:

I tirsdags var jeg så inviteret ned på udstillingen for at sidde som arbejdende kunstner. Så jeg slæbte nogle af mine ældre malerier der var til salg med, sammen med lærreder, maling, staffeli osv. og så gik jeg i gang med at male imens nysgerrige gæster gik rundt og så udstillingen og kiggede de arbejdende kunstnere over skulderen og stillede spørgsmål:

Og jeg overraskede faktisk mig selv, for på 5½ time gik jeg fra et tomt lærred der kun havde fået lidt spartelmasse til et færdigt maleri der kun manglede lak:

Nu skal jeg have fundet ud af hvordan jeg får mine malerier vist frem til folk der gerne vil betale for dem. Og jeg skal have malet nogle flere så jeg har til en selvstændig udstilling i for eksempel en bank eller lignende.

Og p.s. håber ikke billederne er helt koloenorme når jeg trykker send svar - de virker koloenorme nu men de er bare kopieret fra FB ligesom andre har gjort :gruble:

Det er nogle skønne kattebilleder :thumbup:

Wow nogle flotte billeder :thumbup: prøv at skrive rundt til en masse firmaer i Randers. Mange vil gerne udstille kunstneres billeder. Må man spørge hvor meget dine billeder koster? :smiley:

Så fik jeg lavet en mumi, Den gjorde stor lykke om der blev med det samme bestil en snorkfrøken, så han ikke er alene :slight_smile:

[QUOTE=Jeanette;1291640]Så fik jeg lavet en mumi, Den gjorde stor lykke om der blev med det samme bestil en snorkfrøken, så han ikke er alene :slight_smile:

[/QUOTE]

Hvor er han skøn :ok:

[QUOTE=Jeanette;1291640]Så fik jeg lavet en mumi, Den gjorde stor lykke om der blev med det samme bestil en snorkfrøken, så han ikke er alene :slight_smile:

[/QUOTE]

Hvor er han skøn :ok:

Fik lige lagt et gulv:

Priserne er noget jeg har oppe til overvejelse hver eneste gang jeg maler noget. Fik lige på udstillingen at vide, at hvis jeg var i en gruppe af kunstnere, ville jeg være i fare for lynchning på grund af prisdumping, hvor potentielle købere nogen gange trækker sig på grund af samme prisniveau, så det er noget jeg tænker over hele tiden :tihi:

4 meter med det svenske flag. Så vidt jeg forstod skal de i første omgang bruges på en katteudstilling.

Trods hænder som er dumme - så kan jeg bare ikke lade være med at udnytte det dejlige vejr, og sidder ude og tegner lidt. :høhø:

Jeg blev onsdag morgen Farmor til en dreng på 3850 g og 53 cm,
Jeg havde klippet klippet en babynest til både pige og dreng, vi ikke vidste kønnet, så Aftenen og lidt mere til, er gået med at sy denne

I morgen var det nu meningen der skulle stå rengøring på programmet, men det kunne nu godt tænkes jeg vælger at sy lidt mere til ham og storesøster

Jeg er kommet til at gå lidt amok med at lave huer :ups:

En af mine nyeste kreationer :slight_smile: Mit mobilkamera driller mig lidt om aftenen i kunstigt lys, så billedet bærer lidt præg af mine manglende evner inden for efterbehandling :wink:

Lille Lottie

[QUOTE=Gizzemissen;1314224]Lille Lottie

[/QUOTE]

Nøjjj, hvor er det sødt - er det dig, der har malet det?

Ja, det er det. Jeg er ved at producere 3 kattemalerier til årets amatørkunstudstilling i Randers - er ved at opbygge en serie med hovedoverskriften “Feline Finurligheder” :thumbup: