En stor dag

I dag er faktisk en mærkedag - et stort 1-års jubilæum. Jeg gad vide, om nogen af jer kan regne ud, hvad det er?

For en ordens skyld er det ikke KG’s jubilæum. Det er først tirsdag.

4 Synes om

Du fik haven indhegnet til stor glæde for Chili og Asani :yum:

2 Synes om

Er det 1 år siden vi tog turen over broen.

Det var en hyggelig og sjov dag :ok:

1 Synes om

Det var jo alt for nemt, Eva! :slight_smile: Jeg havde endda taget et billede, jeg kunne lægge ind som ledetråd:

7 Synes om

Det er det, Dorte - og det var det! Og jeg er stadig jer alle sammen så taknemmelig, fordi I gad at gøre det :tak:

1 Synes om

Hvorfor var det ikke bare mig, der var dygtig??? :relaxed:

1 Synes om

Haha, ja det kan du jo have ret i :smile:

1 Synes om

Det var faktisk også en rigtig hyggelig dag :smiley:

1 Synes om

Indhegningen står lige så flot, som den gjorde den dag - eller skal vi sige dagen efter. Den dag nåede vi jo ikke rigtig at se den :slight_smile: Det er virkelig gedigent håndværk.

Og der er stadig ingen af kattene, der har testet el-tråden. Så vidt jeg har opdaget, i hvert fald.

1 Synes om

Jeg er sleeeeet ikke misundelig på sådan en have :wink::wink:

1 Synes om

Ja, jeg stiller naturligvis gerne op, hvis du på et tidspunkt skal i gang med en indhegning selv. Bare du ikke forventer, jeg står på en stige og svinger forhammeren. Så tror jeg, I kommer til at se en baglæns saltomortale :hoho:

1 Synes om

Jeg planlægger faktisk at indhegne haven, men har hegn i forvejen så det er mere bare at sikre den. Tror ikke vi behøver lige så mange mennesker, selvom det er mega hyggeligt :wink:
Ellers må jeg jo bare holde indvielse :wink:

1 Synes om

:smelter: Hvor er de heldige, 1 helt år til at nyde den skønne have… Nøøøjh hvor jeg glæder mig til vi også kan give vores katte adgang til indhegnet have. :heart_eyes:

1 Synes om

Det synes jeg, du skulle :rock: :slight_smile: